לא מבלבל - מתחזק

אחרי התקופה הקשה: כוכב הילדים מתחזק

אחרי התקופה הקשה שעבר בשנה האחרונה, כוכב הילדים 'יובל המבולבל' מתקרב לדת וכעת הוא גם כתב אות בספר התורה של הרב דוד אברהם פרסמן (ברנז'ה, ציצית)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: יוני קדם)

מתחזק: כוכב הילדים יובל (שם טוב) המבולבל כתב ביום שישי האחרון אות ב"ספר התורה של עם ישראל", יחד עם הרב דוד אברהם פרסמן המוביל את המיזם, זאת כחלק מהרצון לייצר חיבור ואיחוד בעם ישראל.

בשנה וחצי האחרונה עבר כוכב הילדים המוכר תקופה קשה, לאחר שנחקר בעקבות שימוש בחומרים אסורים לכאורה. בסופו של דבר לפני כחודש נגזרו עליו כ-300 שעות לתועלת הציבור וקנס של 2,500 ש"ח. מדובר בעונש קל יחסית, זאת לאחר שיובל הביע חרטה על מעשיו במהלך הדיונים.

בשנים האחרונות ידוע יובל המבולבל ככזה שמקורב לדת ולמסורת היהודי ולרבנים. כך למשל הוא ביקר לברכה אצל מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי וראש ישיבת המקובלים 'נהר שלום' הגאון רבי בניהו שמואלי. בנוסף, הוא מופיע בתערוכות ל"ג בעומר של חב"ד ובאירועים דתיים נוספים.

בשיחה עם 'כיכר השבת', הזכיר יובל המבולבל כי הוא עורך 'קידוש' בכל ליל שבת בהשתתפות כל משפחתו הכוללת את אשתו ושבעת ילדיו. "אני מחובר מאוד למסורת היהודית וזה כבוד גדול עבורי לכתוב אות בספר התורה ולזכות במצווה חשובה", אמר יובל.

כאמור, ביום שישי האחרון הגיע הרב פרסמן לביתו של כוכב הילדים במושב נווה ירק, לביקור התלווה גם איש התקשורת הדתי יוני קדם.

בשנתיים האחרונה מסתובב הרב פרסמן ומעניק את הזכות המיוחדת של כתיבת אות בספר התורה של עם ישראל לאנשים מכל קצוות החברה הישראלית, כאשר ליוזמה נרתמו שורה של רבנים, אישי ציבור, ידוענים ואפילו אסירים שכתבו אות בספר התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר