רוקד עם חסידים

מהיכלי הקולנוע לציצית וכיפה: המהפך המפתיע של השחקן והזמר

הזמר והשחקן אסף הרץ חזר בתשובה ופרסם תמונות שלו עטור בטלית ותפילין. הוא ביקר במרכז חב"ד ושיתף: "אין לתאר את התחושות" (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
מימין: הרץ עם טלית ותפילין. משמאל: בעבר (צילום: צילום מסך, אינסטגרם)

השחקן והמוזיקאי המפורסם אסף הרץ, התקרב לדת וליהדות בחודשים האחרונים וחזר בתשובה. הרץ בן ה-31 שיחק והופיע בעשור האחרון בערוצי הטלוויזיה המובילים בארץ והפך לכוכב.

עם חזרתו בתשובה הוא החל להתלבש כחרדי מן המניין, ביגוד שחור לבן, ציצית וכיפה שחורה. לאחרונה אף שהה מספר ימים בציון הרבי מחב"ד בארצות הברית, שם התחבר מאוד לתורת חסידות חב"ד.

"אחרי עשרה ימים אצל הרבי ב-770, אין לתאר את התחושות, אנסה לסכם בכמה מילים", שיתף אסף הרץ באינסטגרם את עוקביו לאחר הביקור אצל הרבי מליובאוויטש.

במרכז, עם חסידי חב"ד ב-770 (צילום מסך, אינסטגרם אסף הרץ)

"משה רבינו עליו השלום אמר: 'ונחנו מה' - כמה שהיה גדול ועצום ולא מהעולם הזה בחכמתו ויכולותיו תמיד זכר את הנקודה, שהוא לא כלום לבורא העולם ודרך ההתבטלות של יישותו כך נהיה מחובר לעצם עצמותו, פנימיות הלב שמרגישה וחווה כל רגע את חסדי השם ונפלאותיו, היציאה מהמיצר למקום הרחב בכל יום מחדש, הפיכת הים הנסתר ליבשה גלויה ופורחת".

הדברים שכתב אחרי ביקורו ב-770, לצד תמונה של הרבי מליובאוויטש זי"ע (צילום מסך, אינסטגרם אסף הרץ)

בהמשך דבריו כתב: "אף אחד לא אשם, אפשר וצריך לקחת אחריות על כל מצב וסיטואציה, שאתה עובד לשם שמיים אתה בעולמו של מלך מלכי המלכים ובהתבוננות תמידית בזה העולם מתהפך ואתה משתנה.

"בע"ה שניראה אלוקות בגילוי בכל צעד וגם כשלא, נזכור את הרגע שראינו בשמחה וטוב לבב", סיים בהתחזקות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר