צפו: היד התותבת שתגרום לילדים נכים להרגיש גיבורי על

נכות היא ללא ספק מצב לא פשוט לכל אדם, אך הנכות מקשה ביתר שאת על ילדים שסובלים מדחייה בעקבות נכותם. יזם אמריקני החליט להפוך את הנכות למגניבה, והדפיס במדפסת תלת ממד כף יד תותבת שתגרום לילד להרגיש גיבור על (טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: patstarace.com)

ילד נכה סובל סבל רב בהרבה ממבוגר. לא די שהילד מוגבל פיזית, אלא חבריו עלולים להציק לו, ולגרום לו להרגיש דחוי חברתית, בעקבות השוני המגביל שלו, כמנהגם של ילדים צעירים.

יזם צעיר אמריקני החליט לתת לילדים נכים הזדמנות להפוך את המגבלה, ליתרון מגניב במיוחד. כאשר פיתח "כפפה", שהיא בעצם יד תותבת, אותה הצליח להדפיס במדפסת תלת ממד ביתית, שבשנים האחרונות הפכה למוצר מצוי בשוק. כאשר הכפפה המודפסת שיכולה לסייע במטלות היומיומיות, גם עוצבה כמו ידו של גיבור העל מסדרת ספרי הקומיקס האמריקנית, איירון מן (איש הברזל).

הכפפה תתלבש על פרק ידו של הנער, והיא תוכל להיסגר ולהיפתח לפי פקודה, וכך לתפוס בחפצים, שהנער אינו יכול לתפוס בלעדיה. בנוסף, הכפפה מכילה שלל אורות הנשלטים לפי פקודה. התותבת נשלטת על ידי פקודות קוליות, והיא גם יכולה להישלט מהסמארטפון, המחשב הביתי או אפילו מהשעון החכם של הנכה.

כפפת איירון מן מכילה שבב "אדריאנו"' לפיקוד על המטלות הפיזיות, והיא גם כוללת שלל חיישני תקשורת מתקדמים וחסכניים בסוללה. כמו בלוטות', וויי-פיי, NFC ועוד. בעתיד היא גם תוכל לתמוך בתקנים החדשים, מכיוון שיהא מודולרית וניתן לפרק ולהוסיף את חלקיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר