צוקרברג מפתיע

טלטלה טכנולוגית? פייסבוק תפתח 'טוויטר' משלה

בעוד טוויטר מדממת בעקבות כניסתו של אלון מאסק לחברה, מארק צוקרברג החליט לנצל את ההזדמנות ולפתח מתחרה לרשת ה'טוויטר' של חברת הבית 'מטא' (חדשות טכנולוגיה)

ישראל גינצבורג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

צמד המילים הכי חשובות בעולם העסקי הן "ניצול הזדמנויות". מוצר מעולה שיימכר בזמן לא טוב יזכה לכישלון מהדהד, בעוד מוצר פחות טוב עשוי לזנק בעקבות טיימינג מדויק ו'רכיבה' על גל שדוחף את המוצר קדימה. כעת, מרק צוקרברג מנסה לנצל את המומנט, ולהביס את אחת היריבות הקשות ביותר של הרשת החברתית "פייסבוק".

כזכור, בשנת 2004 הודיע מרק צוקרברג על הקמת הרשת החברתית "פייסבוק" - מהפכה ששינתה את העולם, והמציאה מחדש תקשורת בינאישית שלא הייתה קיימת בצורה גורפת עד להקמת החברה. אולם בשנים האחרונות חווה פייסבוק צניחה בכמות המשתמשים, בשל פלטפורמות נוספות ששאבו משתמשים תוך שהם מציעים להם סגנון תקשורת שונה.

כך 'טוויטר' העולמית הצליחה לשאוב מפייסבוק כמות מרשימה של פוליטיקאים ומובילי דעה, תוך שהיא מאפשרת להשתמש בכמות קטנה יותר של מילים - המתאימה להודעות אינפורמנטיביות, ומאפשרת תקשורת קצרה ומדוייקת גם לאנשים שאינם מעוניינים לבלות זמן רב בקריאת פוסטים ארוכים מדי.

אולם כעת, נראה ששוב מגיעה שעתה היפה של פייסבוק: על פי הדיווח ב-Platformer', פייסבוק צפויה לנצל את המשבר שפקד את חברת טוויטר מאז כניסתו של אלון מאסק לחברה, ולייצר פלטפורמה דומה שתאפשר לצייצנים להמשיך ולשגר הודעות קצרות ותכליתיות.

ActivityPub הודיעו כי "אנחנו בוחנים רשת חברתית מבוזרת ועצמאית לשיתוף עדכוני טקסט", אמר דובר מטעם. אנחנו מאמינים שיש הזדמנות למרחב נפרד שבו יוצרים ואישי ציבור יכולים לשתף עדכונים לגבי תחומי העניין שלהם".

את הפלטורמה צפוי לבנות אדם מוסרי מנכ"ל אינסטגרם, ובדומה לחיבור הקיים בין פייסבוק לאינסטגרם, תוכלו להירשם לטוויטר החדש באמצעות חיבור לפרופיל האינסטגרם שברשותכם.

ו-MoneyControl

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר