ביל גייטס טוען: "הטאבלט שלנו יחליף את המחשב"

בראיון שקיים אמש המיליארדר ביל גייטס שעומד בראש חברת 'מיקרוסופט' התרברב גייטס וטען: הטאבלט החדש שהשקנו ביחד עם מערכת ההפעלה החדשה ווינדוס 8, יחליפו בעתיד את המחשב. בחברות הטכנולוגיה סבורים כי גייטס הגזים בהערכתו המופרזת למכשיר. "גייטס הולך קצת רחוק" (חדשות טכנולוגיה, דיגיטל)

יוסף פאר | כיכר השבת |
גייטס הגזים בהערכה? ה-Surface. (צילום: יח"צ)

מייסד חברת מיקרוסופט ביל גייטס, דיבר אמש בראיון טלוויזיוני על מכשירי הטאבלט החדשים שהשיקה מיקרוסופט לאחרונה.

המראיין שאל את גייטס, האם נכונה השמועה שרצה בקרב קהילת הגאדג'טים לפיה מייקרוסופט העתיקה את הטאבלט החדש שלה מה'אייפד' של אפל. כזכור, סטיב ג'ובס, המנכ"ל הנפטר של 'אפל' טען לפני מותו כי מייקורסופט אכן עקבה אחרי פיתוח מכשיר ה'איפד' בכדי לייצר מכשיר שיתחרה ברמה הטכנולוגית.

גייטס השיב כי מיקרוסופט עשתה נכון שהחליטה על פיתוח עצמאי של טאבלט. "אני באמת מאמין שאתה יכול לקבל את הטוב ביותר משני העולמות", צוטט גייטס באתר 'tgspot.co.il'. והתכוון לרמוז שבעתיד לאחר שתופץ מערכת ההפעלה החדשה ווינדוס 8, יהנו המשתמשים משילוב של הנאה המופקת משימוש במחשב - גם כשהם משתמשים באייפד.

עוד דווח ב- 'tgspot'. כי גייסט סבור שטאבלטים בעלי מערכת ההפעלה 'Windows 8' יוכלו בעתיד להחליף את המחשב. "אתה יכול לקבל את כל מה שאתה אוהב בטאבלט, כל מה שאתה אוהב במחשב, במכשיר אחד",הוא צוטט "זה אמור לשנות את הדרך בה אנשים מסתכלים על דברים".

ב-tgspot טענו, כי ביל גייסט הגזים בפרגון למערכת ההפעלה והטאבלט החדשים של חברתו. "גייטס הולך קצת רחוק, אם תשאלו אותנו. Windows Phone עדיין לא מבוססת מספיק, ואף אחד לא יכול להבטיח למיקרוסופט את מקומה בשוק כל כך קשה כמו טאבלטים, במיוחד כאשר מכירות ה-iPad עדיין גבוהות מכולם" כתבו.

כזכור, לפני כשבועיים חשפה מייקרוסופט את מכשיר הדגל החדש שלה. טאבלט ה-'Surface' מה יהיה מחירו עדיין לא נודע. אך חלקים מהמפרט הטכני שלו פורסמו בכנס שקיימה 'מיקרוסופט'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר