פיצוץ גשר מעריב יידחה בגלל סקרנים?

אלפי בני אדם כבר הודיעו כי יגיעו לחזות בפיצוץ גשר מעריב, אך במשטרה מבהירים כי טרם נקבע מועד לפיצוץ הגשר. חברת נת"ע: בעקבות התעניינות הרבה ייתכן שפיצוץ הגשר יידחה (רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
גשר מעריב (צילום: Miriam Alster/ FLASH90)

אלפי בני אדם כבר הודיעו כי בכוונתם להגיע ולחזות בפיצוץ גשר מעריב, שמתוכנן ליום חמישי הבא בחצות זאת כחלק מפרויקט הרכבת הקלה בתל אביב, אך במשטרה מבהירים כי טרם נקבע מועד לפיצוץ הגשר ובנוסף, כלל לא בטוח שניתן לפוצץ אותו.

בחברת נת"ע, האחראית על פרויקט הרכבת הקלה, הוסיפו כי לאור ההתעניינות הגדולה, החלו דיונים לקביעת מועד אחר להריסת הגשר.

כאמור, קיים חשש כי הכמות הגדולה של הסקרנים שיגיעו לצפות בפיצוץ הגשר תמנע את פיצוצו בשבוע הבא. בחברת נת"ע אמרו כי "לאור ההתעניינות ההמונית העצומה להריסת הגשר והצפי להתקהלות המונית מתקיימים דיונים בין החברה לבין משטרת ישראל לבדיקת מועד אחר להריסת הגשר. הרצון של כולנו הוא להימנע ככל שניתן מהפרעה לציבור, לצד שמירה על בטיחותו".

בתוך כך, מחר בשעה 20:00 ייסגר צומת מעריב לטובת הקמת תחנת קרליבך התת-קרקעית של הרכבת הקלה. בשעה 20:30 יחלו העבודות ולמחרת ייפתח חדר מצב בעיריית תל אביב בהשתתפות כל נציגי הרשויות.

במקביל, משרד התחבורה סיים את הקמתם של שני חניונים נוספים לבאים לתל-אביב, זאת כמענה לעומסים הצפויים בגלל עבודות הרכבת. החניונים יופעלו כבר מיום ראשון הקרוב.

שני החניונים הוקמו בראשון לציון סמוך לאצטדיון הכדורגל ו"הסופר לנד" (1,000 מקומות) ובהרצליה סמוך לאצטדיון (500 מקומות). החל מיום שישי יחלו לפעול אוטובוסים חדשים בקווים שנועדו לשרת את מי שזקוק להגיע לאזורי התעסוקה בעיר.
לנהגים המשתמשים בחניונים יוצעו אוטובוסים בתדירות של כל 12 דקות בשעות השיא ו-20 דקות בזמנים הפחות עמוסים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר