המשפחה התרחבה?

מחפשים רכב גדול ולא יודעים איך ומה לקנות? ההצעה שלא תרצו לפספס

מחפשים רכבים גדולים ולא יודעים מאיפה לרכוש אותם? זקוקים לרכב בעל שישה מקומות או יותר ומתלבטים מהו הדגם המתאים ביותר עבורכם? לנו יש את כל מה שאתם צריכים! (צרכנות)

בקניית רכב לא עושים טעויות! תנו למומחים לעזור לכם (צילום: שאטרסטוק)

אנחנו בסוכנות הרכב "ח.מ דיל סחר רכב בע"מ" מתמחים במכירה של רכבים פרטיים ומסחריים גדולים, החל מרכבים בעלי שישה מושבים ועד לרכבים הגדולים ביותר שקיימים בשוק. אצלנו, הלקוחות מגיעים לפני הכל, כך שתמיד תוכלו לקבל אצלנו את השירות ואת המוצרים הטובים ביותר. אם אתם מתעניינים ברכישת מכונית גדולה, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולראות למה כדאי לכם לבצע את הרשימה דווקא אצלנו.

מי אנחנו?

נעים מאוד, אנחנו " ח.מ דיל סחר רכב בע"מ ", סוכנות רכב משגשגת הממוקמת באזור תעשייה צפוני נצרת (רינה) שנמצא בכניסה לנצרת. כבר יותר משלושים שנה שאנחנו פעילים בתחומי הרכב, ועם השנים מיקדנו את הפעילות שלנו בעיקר ברכבים תוצרת "פולקסווגן". אנחנו מציעים ללקוחות שלנו מגוון שירותים, ביניהם גם קנייה ומכירה של רכבים גדולים שקשה למצוא במקומות אחרים.

פולקסוואגן טרנספורטר 2022

אחד הדברים שמבדילים אותנו מסוכנויות אחרות בסביבה היא המקצועיות. קהל הלקוחות הרחב שלנו יוכל להעיד על כך שאצלנו עובדים אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, שמתמחים בעולמות הרכב ויודעים כיצד להעניק לכם את המוצרים הטובים ביותר.

אילו דגמים תוכלו למצוא אצלנו?

בסוכנות שלנו תוכלו למצוא את כל הדגמים המובילים בקטגוריית הרכבים הגדולים, ביניהם:

  • סיטרואן ג'מפי

  • פולקסווגן קאדי

  • פולקסווגן טרנספורטר

  • מרצדס ויטו

ועוד!

אנחנו מקפידים למכור ולשווק אך ורק דגמי מכוניות שעומדים בכל תווי התקן, כך שאתם והמשפחה שלכם תוכלו להשתמש בהם ללא חשש. בנוסף, אנחנו דואגים להישאר מעודכנים בכל הדגמים המתחדשים של המותגים המובילים, כך שאם יש דגם גדול וחדש שיוצא לאוויר העולם – תוכלו להיות בטוחים שהוא נמצא אצלנו.

בקניה אצלנו תקבלו מגוון אפשרויות מימון נוחות, ואם זה לא מספיק, אנו מתחייבים לטרייד אין עתידי!

מרצדס ויטו (שאטרסטוק)

כדאי לדעת כי כל הרכבים שלנו הם רכבי יד 0 או יד ראשונה, וכי אנחנו מקבלים רק רכבים בעלי קילומטראז' נמוך, בכדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים רכב אמין שיוכל לשמש אתכם לאורך זמן רב.

מי יכול להזדקק לרכבים גדולים?

ישנם מספר רב של קהלים שיכולים להזדקק לרכבים גדולים, כלומר רכבים בעלי 6 מקומות ומעלה. אחד הקהלים המוכרים יותר הוא המשפחות הגדולות. בישראל של היום יש לא מעט משפחות מרובות ילדים, ולא תמיד נוח להתנייד כמשפחה בשתי מכוניות. רכישה של מכונית גדולה יכולה להקל על הנסיעות המשפחתיות, לאפשר לכולם להיות יחד בנסיעה ולחסוך בהוצאות כמו דלק או תחזוקה של הרכב.

סוג קהל נוסף שיכול להזדקק לרכבים בעלי שישה מקומות ומעלה הם בעלי עסקים שצריכים לנייד עובדים או ציוד רב. אנשים אלו לרוב יהיו בעלי מקצוע בעולמות הבנייה והבניין, פועלים בתחומים שונים או מקצועות דומים אחרים. הרכישה של רכב גדול יוכל לחסוך זמן של נסיעות העובדים, ובכך לקצר את זמני העבודה. בעלי מקצוע רבים בארץ בוחרים להתנייד ברכבים גדולים, על מנת לוודא שכל הציוד שלהם נמצא באותו מקום ובצורה מסודרת, כך שהם יוכלו לגשת ישר לעבודה.

בנוסף, גם חברות ואנשים פרטיים העוסקים במשלוחים יכולים להיעזר במכוניות גדולות אלו. המקום הרב שלהם מאפשר העמסה של קופסאות ואריזות מרובות, דבר שיכול לחסוך הרבה זמן ולקצר את זמני המשלוחים עבור הלקוחות של אותו העסק.

עכשיו, אחרי שקצת הכרנו, אנחנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לסוכנות ולהתרשם ממלאי הרכבים המרשים שלנו.
במידה ואתם זקוקים לרכב בעל מספר רב של מושבים, וצריכים עוד להתלבט בין הדגמים השונים, אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים כאן:

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר