איראן מפתיעה: אחרי פתרון הבעיה הפלסטינית - תתאפשר הכרה בישראל

שר החוץ של איראן מוחמד זריף, הצהיר בראיון לטלוויזיה הגרמנית כי לאחר פתרונה של הבעיה הפלסטינית, יתכן ואיראן תכיר בישראל: "יווצרו תנאים שיאפשרו הכרה במדינת ישראל" (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דגל איראן (צילום: shutterstock)

מפתיע: שר החוץ של איראן מוחמד זריף, הצהיר במהלך ראיון שהעניק לרשת טלוויזיה גרמנית, כי לאחר פתרון הבעיה הפלסטינית, יתכן ואיראן תכיר בישראל. "אחרי שתיפתר הבעיה הפלסטינית יווצרו תנאים שיאפשרו הכרה במדינת ישראל" אמר זריף.

שר החוץ האיראני הדגיש כי: "צריך לשים על השולחן פתרון שיהיה מקובל על הפלסטינים אך עד עכשיו לא ראינו הצעה כזאת. אנחנו לא יכולים לעשות את זה. הפלסטינים צריכים לקבל הכרה ואז יהיה ניתן לדון בפתרונות אחרים". זריף הבהיר כי "נגד העם הפלסטיני נעשו פשעים".

מוקדם יותר, צוטט זריף ברשת TV Phoenix הגרמנית כאומר: "השמדת היהודים על ידי המשטר הנאצי הייתה טרגית ואכזרית, ואסור שתקרה שוב. אין לנו דבר נגד היהודים. איננו חשים מאוימים על-ידי שום גורם".

בדברים שנשא בכנס הביטחון במינכן, אמר זריף כי: "כל עוד לא יינתנו להם זכויותיהם הבסיסיות ביותר, לא יימצא הסדר לסכסוך המזרח תיכוני. אפשר למצוא אלפי תירוצים, אפשר לייצר מסך עשן ושעירים לעזאזל, אבל כל אלה הם אנטי-תזה להשגת פתרון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר