תעלומת המטוס המלזי מסתבכת: טס 4 שעות אחרי שנעלם

האמריקנים חושדים כי המטוס של חברת 'מלזיה איירליינס' שנעלם ועליו 239 נוסעים, המשיך לטוס עוד 4 שעות לאחר שנעלם. זאת בשל נתונים שנשלחו ממנועי המטוס (בעולם)

מטוס מלזיה איירליינס (צילום: Mehdi Nazarinia תחת רישיון גנו)

עיתון ה"וול סטריט ג'ורנל" האמריקני דיווח כי חוקרים חושדים שהמטוס המלזי שנעלם ועליו 239 נוסעים, המשיך לטוס במשך 4 שעות לאחר שאבד עמו הקשר והוא נעלם ממסכי המכ"ם האזרחי.

כיוון החקירה החדש מבוסס על נתונים ממנועי המטוס שמועברים באופן אוטומטי לקרקע כחלק מתוכנית התחזוקה השגרתית של המטוס. מה שמעצים את התעלומה הוא מקיום המטוס האחרון - בין מלזיה לוייטנאם.

אתמול (ד') דווח כי לוויין סיני גילה אתר הריסות בים, שיכול להיות מקום ההתרסקות של טיסת 370 של חברת התעופה "מלזיה איירליינס" שנעלמה לפני חמישה ימים. כך מדווחת היום (רביעי) רשת CNN לפי סוכנות ידיעות סינית.

כזכור, לפני קרוב לשבוע נעלם המטוס מהראדר, כשעליו 239 נוסעים ואנשי צוות, כאשר הוא לא משאיר שום רמז שיוכל להצביע על מקום הימצאו.

בתחילה חשבו כי מדובר בתקלה, לאחר מכן גבר החשש כי מדובר בפיגוע, זאת לאחר שהתברר כי שני נוסעים איראנים עלו על המטוס כשהם נעזרים בדרכונים מזויפים.

לאחר מכן התברר כי מדובר בשני צעירים שניסו להימלט מאיראן בכדי לקבל מקלט מדיני בגרמניה. השלטונות המלזים לא הצליחו להשתלט על האירוע, כאשר ידיעות סותרות התפרסמו בזו אחר זו.

כאמור, כעת מדווח כי אולי נמצא הרמז שיוביל למקום התרסקות המטוס. על פי הדיווח, ישנן תמונות של שלושה חפצים צפים באזור שהתגלה.

התמונות שצולמו במצר מלאקה שבין חצי האי המלאי לבין האי סומטרה שבאינדונזיה צולמו יום לאחר שהמטוס נעלם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר