תעלומת המטוס הנעלם

אוסטרליה: במקום חלקים מהמטוס מצאנו גושי אצות

פרשת המטוס המלזי: אוסטרליה הודיעה כי החיפושים אחר העצמים שנתגלו בלב ים לא העלו דבר עד כה, מטוסים דיווחו על גושי אצות שנמצאו. "הדיווח האחרון שקיבלתי הוא שלא זוהה דבר בעל משמעות, נמשיך בעבודה שלנו" אמר מ"מ ראש ממשלת אוסטרליה. סין: זיהינו עצמים החשודים כחלקי המטוס (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
העצמים שזוהו באוסטרליה (צילום מסך)

אכזבה: היום (שבת), הודיעה הרשות האוסטרלית לאבטחה ימית כי לאחר שני ימי חיפושים, לא נמצאו שרידים של המטוס המלזי - כפי שקייוו רבים לאחר הדיווח על עצם גדול שנמצא בלב ים, אלא משטח עץ, זאת לאחר שמטוס שהוזעק למקום דיווח כי הוא רואה "גושים של אצות".

המטוס שנשלח מניו זילנד, הטיל מצוף על המים בכדי לבדוק את תנועתם של העצמים החשודים. במקביל, ספינת סחר שעברה בסמוך נקראה לסייע בחיפושים. אולם עד כה לא הושגה התקדמות.

ממלא מקום ראש ממשלת אוסטרליה, אמר כי "הדיווח האחרון שקיבלתי הוא שלא זוהה דבר בעל משמעות, אבל נמשיך בעבודה שלנו".

במקביל, סין הודיע היום (שבת) כי לווין שלה זיהה שברים גדולים באוקיינוס ההודי, וכי ייתכן שהם שייכים למטוס הנעלם. בסוכנויות הידיעות דווח כי העצם שזיהה הלווין הסיני הינו באורח של 22 מטרים ורוחב של 13 מטרים. הוא נמצא במרחק של 120 קילומטרים מהמקום בו זוהו על ידי מטוסים אוסטרלים עצמים שנחשדו גם כם כחלקי המטוס.

סין, שלחה לאזור שבו זוהה העצם הגדול ספינה שוברת קרח, כאשר גם יפן והודו נחלצו לעזרה בחיפושים והודיעו כי ישלחו מטוסים בכדי לסייע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר