85% מהאזרחים בצרפת נגד פרנסואה הולנד

מסקר שנערך בסוף השבוע האחרון עולה כי 85% מאזרחי צרפת אינם רואים בפרנסואה הולנד כמועמד ראוי בבחירות לתפקיד נשיא המדינה שיערכו רק ב-2017 (חדשות, בעולם)

הולנד בביקורו בישראל (Noam Moskowitz)

מאז מלחמת העולם השנייה לא היה לצרפת נשיא לא פופולרי כמו הנשיא הנוכחי פרנסואה הולנד, כך עולה מסקר שנערך בסוף השבוע האחרון ולפיו 85% מאזרחי צרפת אינם רואים בו מועמד ראוי לתפקיד נשיא המדינה בבחירות שיערכו רק ב-2017.

הסקר מהווה מכה נוספת למידת התמיכה הנמוכה גם כך לנשיא שלו זו הכהונה הראשונה, לאחר שגבר על הנשיא הקודם ניקולא סרקוזי בבחירות האחרונות.

עבור הנשיא מדובר בשבוע קשה, לא פחות מכך. זאת לאחר שהוא איבד תמיכה בקרב מצביעיו מהצד השמאלי של המפה הפוליטית המקומית. לדבריהם, הם לא ישימו את פתק ההצבעה עבורו בקלפי משום שלטענתם הוא כשל בניהול כלכלת המדינה, שבה אחוז האבטלה גבוה.

בסקר אחר הובא נתון ולפיו במידה והנשיא יתמודד בשנית לתפקיד הנשיאות הוא צפוי לספוג כישלון צורב ובכך להפסיד את כס הנשיאות. הולנד מצדו אמר כי למרות הסקר בכוונתו להתמודד לתפקיד ואף העריך כי ינצח את המועמד מולו.

במהלך כהונתו הנוכחית שינה הנשיא פעמיים את הרכב ממשלתו בניסיון להגיב לחסור שביעות הרצון מצד ציבור בוחריו, לאחר שאלו כאמור לא מרוצים ממדיניותו הכלכלית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר