אסון בנפאל: אותרה גופת הנעדרת הישראלית

לאחר ימים של חיפושים קדחתניים, הודיעו צוותי החילוץ כי איתרו את גופתה של הנעדרת הישראלית, מיכל צ'רקסקי, בת 36 מגבעתיים, שנעדרה בעקבות מפולת שלגים הקשה (בעולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

התקווה נגוזה: לאחר ימים של חיפושים קדחתניים בתנאי מזג אוויר קשים, הודיעו צוותי החילוץ של חברת הביטוח "הראל" והצבא הנפאלי כי הם איתרו הבוקר (שני) את גופתה של הנעדרת הישראלית, מיכל צ'רקסקי, בת 36 מגבעתיים, שנעדרה בעקבות מפולת שלגים בהרי ההימלאיה בנפאל.

החיפושים אחרי הנעדרת החלו כמה שעות לאחר שצוותי החילוץ הוזעקו לשטח ההר. ההערכה הייתה כי המטייל הנוסף שהיה עמה נטש אותה בפסגת ההר ומאז נעלמו עקבותיה. במשך שעות רבות עסקו צוותי החילוץ בחיפוש אחר כל בדל מידע שיביא למציאתה.

לאורך החיפושים באמצעות צוותי חילוץ שנעו במעלה ההר ומסוקים שחיפשו מהאוויר אחר חפצים שאולי יעזרו באיתורה וזאת באמצעות מידע שהתקבל ממטיילים שחולצו מהאזור, שררה אופטימיות באשר למציאתה ופסימיות באשר למציאתה בחיים - כפי שלבסוף לצערנו לא קרה.

משרד החוץ הישראלי עדכן את משפחתה בבשורה הקשה. כוחות החילוץ הישראלים והצבא הנפאלי עושים מאמצים כבירים להטיס את גופתה לישראל במהירות המרבית, בפעילות הזו נוטלים חלק גם צוות השגרירות הישראלי בקטמנדו.

עם מציאת גופתה עלה מניין ההרוגים הישראלים באסון לארבעה: תמר אריאל בת ה-25, שהייתה הנווטת הדתייה הראשונה בחיל האוויר הישראלי, אגם לוריה בן ה-23 מיפעת ונדב שהם, בן 30 מהיישוב מצפה הושעיה שבגליל התחתון.

האזור בו אירע האסון נחשב למקום מסוכן אך למרות הסכנה - תיירים רבים מבקשים להגיע אל המקום במסגרת הטיול אותו הם עורכים באזור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר