הטרור בפריז

נכשל המבצע הבלגי לתפיסת המחבל השמיני סלאח עבד א-סלאם

כוחות משטרה בלגיים גדולים פשטו בשעות האחרונות על פרבר מולנבק בבריסל, שנודע כמעוז הג'יהאדיסטים, בכדי ללכוד את המחבל השמיני סאלח עבד א-סלאם, אך ללא הצלחה (בעולם)

המחבל סאלח עבד א-סלאם (צילום: המשטרה הצרפתית)

מתקפת הטרור בפריז: נכשל מבצע גדול של משטרת בלגיה לתפיסת המחבל השמיני מהמתקפה הרצחנית בצרפת, סאלח עבד א-סלאם.

בשעות האחרונות, כוחות משטרה גדולים פשטו על אזור מולנבק שבבריסל, הנחשב למעוז הג'יהאדיסטים המוסלמים במדינה במטרה לעצור את המחבל השמיני שנמלט מפריז, סלאח עבד א-סלאם, אלא שכאמור אחרי שעות של חיפושים, במהלכם גם נפוצו דיווחים שגויים כי המחבל אכן נעצר, הודיעה ראש עיריית מולנבק, פרנסואז שפמאן, כי המבצע נכשל והמחבל לא נתפס.

בתוך כך, הבוקר דווח סאלח עבר במחסום בגבול צרפת-בלגיה, כמה שעות אחרי הפיגועים, תושאל בידי השוטרים במחסום, ולמרבה הפלא אלה נתנו לו להמשיך בנסיעה.

שוטר צרפתי אמר לסוכנות הידיעות AP כי "זו הייתה בדיקה פשוטה, לא הייתה שום הודעה בנושא בזמן שערכו בדיקות תנועה". השוטר נשאל, האם באותה השעה לא הופצה כבר ברשת המשטרתית תמונתו של המחבל, והשיב "אין לי שום הסבר".

המחבל סאלח עבד א-סאלם, בן 26, יליד בריסל, חשוד כי שכר את הרכב בו נסעו אחיו ומחבל נוסף שביצעו את הטבח במועדון בטקלאן, בו נרצחו 89 בני אדם.

אמש הופצה תמונתו בכלי התקשורת באירופה על ידי המשטרה הצרפתית, לצד אזהרה. "אם יש בידיכם מידע שיעזור באיתורו צרו קשר באופן מיידי, אל תנסו להתערב בעצמכם בנושא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר