לא חגרו - וטבעו

מסרה את נפשה - והצילה את בנה הפעוט

6 מקרי מוות באזור האגם היפהפה לא הספיקו כדי לגרום למשפחה להישמע לנהלי הבטיחות. הפעוט טבע ואמו הצעירה זינקה למים והצילה אותו - אך היא עצמה נמשתה מהמים ללא רוח חיים (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
כאן אירע האסון (צילום: Davejenk1ns, Wikimedia)

במהלך טיול שגרתי, נפל ילד בן שנתיים מהסירה המשפחתית למימי אגם פאוול, אתר פופולרי מרתק הנמצא בין המדינות אריזונה ויוטה בארצות הברית. כשהבחינה במתרחש אמו, בת ה-33, היא קפצה מיד למים, והצליחה - להציל את בנה, אבל היא בעצמה טבעה למוות.

האם, צ'לסי ראסל מקולורדו, צללה למי הנהר - בזמן שאחיה עצר את מנוע הסירה בהקדם האפשרי. לדברי האח, עד שהמנוע הפסיק הסירה התרחקה מהאם ומבנה: כאשר הבין כי המרחק גדול מדי על מנת לשחות ולחלץ את אחותו ואחיינו, הוא ניסה לשלוח לעברם סירת מנוע קטנה.

יצויין, כי ראסל ובנה הפעוט לא לבשו חגורות הצלה, ודקות ארוכות עברו עד שהדוד הצליח למצוא סכין על מנת לחתוך את החבל ולשחרר את סירת המנוע. באותו זמן הצליחה האם להשאיר את ראשו של בנה מעל גובה פני המים - במשך כחמש דקות לפחות - עד שאחיה חבר אליהם ומשה מהמים את שניהם.

בתקשורת המקומית דווח כי האם הייתה מחוסרת הכרה בעוד בנה היה במצב יציב. עוברי אורח וכוחות ההצלה החלו לבצע החייאה, אך מותה של האם נקבע בזירה.

"היא החזיקה את התינוק מחוץ למים למיטב יכולתה", אמר שריף מחוז סאן חואן, ריק אלדרידג'. מחקירה ראשונית עולה כי המשפחה לא הקפידה על הנהלים, מכיוון שמנהלי אתר הנופש מחייבים כל ילד מתחת לגיל 12 ללבוש חגורת הצלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר