אתר וויקילקס חשף

ארה"ב מאזינה לאזרחים באמצעות הפלאפונים והטלוויזיות

אתר ההדלפות וויקילקס חשף יותר מ-8,000 מסמכים מסווגים שהודלפו מה-CIA מהם עולה כי ארגון הביון האמריקאי מאזין לאזרחים באמצעות מכשירים ניידים וטלוויזיות חכמות, (בעולם)

בנין ה-CIA. ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

אתר ההדלפות וויקילקס מפרסם היום (שלישי) יותר מ-8,000 מסמכים שהודלפו מסוכנות הביון האמריקאית ה-CIA, המסמכים מעידים על יכולות הפריצה והריגול של ארגון הביון האמריקאי.

פרסום מסמכים אלו הם חלק מפרויקט של האתר שכונה 'כספת 7' והוא נחשב לאחר מהפרויקטים הגדולים שאתר ההדלפות עובד עליו בתקופה האחרונה.

כחלק מהפרויקט שחשיפתו החלה היום, הועלו לאתר 8,761 מסמכים שהוצאו ממטה ארגון הביון בוירג'ניה.

בהודעת מנהל אתר ההדלפות כפתיח לפרויקט נכתב כי: "ארגון הביון האמריקאי ה-CIA איבד שליטה על רוב מאגרי הפריצות שלו, הווירוסים, הסוסים הטרויאנים והרוגלות האמורים לשמש את ארצות הברית כנשק יום הדין".

עוד נאמר בהודעה כי: "מדובר במצבור נדיר של מסמכים המכילים מאות מיליוני שורות קוד ומי שמחזיק בהם יכול לשלוט שליטה מלאה על כל טכניקות הפריצה של ארגון הביון האמריקאי".

המידע שהודלף לאתר הגיע דרך קבלני משנה שעבדו עם הממשל בארצות הברית.

בפרסום באתר ההדלפות נכתב עוד כי: "ארגון הביון האמריקאי בנה צי של פצחני מחשבים שייצרו שורות קוד יותר מאלו של חברת פייסבוק והדבר רק מפיץ את נשק הסייבר בעולם".

לטענת וויקילקס ארצות הברית יכולה להאזין לכל אדם באמצעות תוכנת הטלפון של אפל אנדראויד ובאמצעות מסכי הטלוויזיה החכמים של סמסונג.

מייסד האתר ג'וליאן אסאנג' טוען כי בסיס ההאקרים הסודי של ממשלת ארצות הברית ממוקם בקונסוליה האמריקאית בפרנקפורט, לדבריו הפצחנים שעובדים בשירות הביון האמריקאי הציגו את עצמם כצוות תמיכה טכני בתור סיפור כיסוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר