חדש: מנוע חיפוש למקרים אנטישמיים באוניברסיטאות

הארגון האמריקני 'עמך אינישיטיב' הנלחם באנטישמיות השיק אפשרויות שונות לאיתור תיעודים של אנטישמיות או אנטי-ישראליות באוניברסיטאות ברחבי ארצות הברית (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
קמפוס אוניברסיטה בקליפורניה, ארה"ב (צילום: shutterstock)

הארגון האמריקני 'עמך אינישיטיב' הנלחם באנטישמיות בקמפוסים של אוניברסיטאות, השיק אתמול (רביעי) כלים לחיפוש אנטישמיות או אנטי-ישראליות באוניברסיטאות ברחבי ארה"ב.

על פי דיווח ב'אלגימיינר', הארגון הכריז על כלי החיפוש שמוצגים באתר האינטרנט הרשמי שלו, כדי לסייע לציבור לאתר מקרים שאירעו מאז שנת 2015, ולמצוא תיעוד שלהם במידה וקיים כזה.

המנוע החדש מאפשר חיפוש על פי עיר, ארץ, מיקוד, מחוז, תאריך או טווח תאריכים. ניתן גם להזין את שם האוניברסיטה, או למיין תוצאות על פי שלוש קטגוריות מרכזיות של אירועים.

סמל 'עמך אינישיטיב' (צילום: עמך אינישיטיב)

מעתה ניתן יהיה לבדוק אירועים כגון פעולות כנגד סטודנטים או אנשי צוות יהודים, ביטויים אנטישמיים, צלבי קרס, תמיכה בקמפיינים להחרמת ישראל - כדוגמת ה-BDS, קבוצות אנטי-ישראליות הפועלות בקמפוס ועוד.

פיצ'ר חשוב נוסף שהושק, הוא אפשרות של הוספת תיעודים חדשים למאגר. "לכל סטודנט יש מצלמה בפלאפון", הסבירה תמי רוזמן-בנג'מין, יו"ר 'עמך' ומרצה לשעבר באוניברסיטת קליפורניה. לדבריה, "כעת תהיה להם הזדמנות להפוך לפעילים יותר בתיוק וחשיפת מקרי האנטישמיות באוניברסיטאות".

הארגון נוסד ב-2011, ומתמקד בדיווח ומתן מידע לסטודנטים יהודים באשר לרמת האהדה לה יזכו כאשר יגיעו לאוניברסיטה אמריקנית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר