4 ישראלים נפצעו

צעירה ישראלית נהרגה בתאונה במקסיקו

צעירה ישראלית בת 23 נהרגה בתאונת דרכים קשה במקסיקו. ארבעה מחבריה נפצעו בתאונה והם מאושפזים בבית חולים מקומי. משרד החוץ פועל להעברת גופתה לישראל (בעולם)

זירת התאונה (צילום: סעיף 27 א)

שירין זיו, צעירה ישראלית בת 23 מתל אביב, נהרגה בסוף השבוע האחרון בתאונת דרכים במהלך טיול במקסיקו. ארבעה ישראלים נוספים נפצעו בתאונה ברמות פציעה שונות.

על פי התקשורת המקומית, הנהג במכונית הישראלים איבד את השליטה על הרכב והם התהפכו בכביש המהיר המוביל לעיר קנקון. הרכב פגע באבנים בצידי הדרך ומותה של שירין נקבע במקום.

ארבעת הפצועים פונו לבית החולים המקומי והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה הקשה. קונסול ישראל במקסיקו יצר קשר עם הפצועים על מנת לסייע להם בכל הנוגע לטיפול הרפואי במקסיקו. משפחתה של שירין קיבלה את הבשורה הקשה ביום ראשון.

ממשרד החוץ נמסר: "נציגי המחלקה ימשיכו ללוות את משפחת ההרוגה בשעתם הקשה עד אשר תובא למנוחת עולמים בישראל, אנחנו מקווים שהארון יגיע לארץ בימים הקרובים. בנוסף, המחלקה לישראלים בחו"ל עומדת בקשר עם נפגעי התאונה. פצועה אחת מהתאונה שוהה עדיין בבית החולים וכל שאר הפצועים שוחררו".

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר