מגשימים חלום ומלואו...

ההגרלה הסינית ששוברת שיאים: באמת הזוי

חולמים על חיים מאושרים יותר? שואפים לזכות במתנות מפתיעות? הגרלת 'חלום ומלואו' של 'בית חם' יצאה לדרך ופורצת גבולות. לחלום שלכם יש כתובת (חדשות)

ההגרלה המרגשת מציעה אינספור אפשרויות לבחירה וחבילת מתנות עצומה לכל זוכה (צילום: שאטרסטוק)

כל הגרלה טומנת בחובה ניחוח קסום, צופנת סוד, אבל נדמה שההגרלה הסינית הקרובה של בית חם שוברת שיאים, פורצת גבולות ומגדירה מחדש את רף הזכייה.

עמותת בית חם ידועה מזה 25 שנה ככתובת ראשונה לכל מצוקה רגשית ונפשית. בשנים אלו מובילה העמותה ברמת המקצועיות, המסירות והנתינה האיכותית שנעשית ברחבי הארץ, בכל תחומי הטיפול והשיקום.

כנסו ותרוויחו חלום ומלואו >>

לאחר שנים של עשיה, בית חם פונה אל הקהילה ומבקשת את עזרת הציבור בהרחבת מערך הפעילות ובמתן תמיכה להמשך עשייה מקצועית וממוקדת. לשם כך יצאה העמותה עם הגרלה סינית שטרם היה כמותה מעולם. הגרלה שמצליחה להסעיר את העולם החרדי על כל גווניו.

ההגרלה המרגשת מציעה אינספור אפשרויות לבחירה וחבילת מתנות עצומה לכל זוכה.

כולנו אוהבים מתנות, כולנו חולמים על זכיות מפתיעות, כולנו צריכים דברים שיסדרו לנו את החיים. בהגרלה הסינית 'חלום מלא', השמים הם הגבול. כי לכל חלום יש חבילה משלו, עם אפשרות מושלמת להגשים אותו קומפלט.

הגרלת חלום מלא מציגה קונספט חדשני, שמאגד את כל מרכיבי החלום שלנו בחבילה אחת קסומה. הנה מספר דוגמאות מתוך ההגרלה הענקית:

עומדים לפני נישואי הילדים או רואים באופק את השמחה הקרובה? חבילת 'חתונה עלינו' תסדר אתכם קומפלט! הפרס מקנה אולם, הפקה, אמרגן, זמר ומקהלה, קלידן, חבילת צילום יוקרתית, נדוניה מלאה, שמלת כלה, תסרוקת, איפור, שו''ת בר אילן, פמוטות והזמנות. והכל מאנשי המקצוע המובילים בעולם השמחות.

כנסו ותרוויחו חלום ומלואו >>

חולמים על רכב משלכם? חבילת חלום על גלגלים תסדר לכם את כל מה שאפילו לא העזתם לחלום: רכב משפחתי סיאט אטקה, רישיון, ביטוח חובה ומקיף, תשלום על טסט, שירות חילוץ לשנה, דלק לשנה ואפילו רכב ממונע לילדים.

חולמים לשדרג את ביתכם? תתכוננו למהפך בבית. החבילה כוללת טפטים, וילונות, דלתות פנים, אמבטיה חדשה וריצוף, תאורה, מיזוג וחבילת מוצרי חשמל.

וזו רק ההתחלה, כי לצד הפרסים הללו ישנן עוד חבילות ענק נוספות, כמו: חבילת עונג שבת, חבילת נופש, שנת שובע, חבילה לאישה, חבילה לגבר, חבילה לתינוק ועוד ועוד.

לכל חבילה ניתן להוסיף פרס פרמיום מופלא, שישדרג את המתנה ויוסיף לכם פריט קסום שישלים לכם את ההפתעה ויקפיץ את ההתרגשות לשיא חדש...

ההגרלה הבלעדית טומנת בחובה עוד מגוון גימיקים שווים במיוחד, אבל המתנה הגדולה מכולן היא האפשרות להציל נפש מישראל, להציל עולם מלא. גם אתם יכולים לקיים זאת.

כנסו ותרוויחו חלום ומלואו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר