המשך הסכמי אברהם?

"יהיה מהלך משמעותי"; מטוס ישראלי נחת בסודן

דיווח: מטוס מנהלים ישראלי, יצא הבוקר מנתב"ג בדרכו למדינה הנמצאת בצפון מזרח אפריקה. על פי הדיווח במדינה, ישראל וסודן בדרך לחתום על הסכם נרמול יחסים, כחלק מ'הסכמי אברהם' (חדשות)

דגל מדינת סודן (צילום: שאטרסטוק)

עוד חלק מ"הסכמי אברהם" מתחיל לקרום היום (חמישי) עור וגידים: מטוס מנהלים ישראלי יצא מוקדם יותר היום מנתב"ג ונחת בחרטום - בירת סודן שבצפון מזרח אפריקה.

על פי דיווח בכלי התקשורת בסודן, ישראל וסודן קרובים לחימה על הסכם נרמול יחסים, כחלק מ'הסכמי אברהם'.

"יהיה מהלך חשוב ומשמעותי ביחסים שבין המדינות", דווח בתקשורת במדינה האפריקנית, על פי הדיווח, כבר במהלך היום יהיה צעד משמעותי.

כבר לפני שנתיים נערכו מגעים עם סודן, אך המגעים לא עלו יפה, ההערכה היא שיש קשר בין ביקורו של נשיא צ'אד בישראל - ופתיחת שגרירות בישראל, לניסיון המחודש של ישראל וארה"ב לנרמל את היחסים.

יצוין, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו חנך היום את שגרירות צ׳אד בישראל יחד עם נשיא צ׳אד מהמט דבי; "זהו רגע היסטורי שממשיך מגעים של שנים במהלכם גם ביקרתי בצ׳אד", אמר נתניהו היום.

עוד אמר נתניהו: "אנחנו מחזקים את החברות בינינו בתחומי ביטחון למען שלום ושגשוג. היו לנו שיחות מצוינות אתמול. השגרירות החדשה תחזק עוד יותר את היחסים בינינו. אני מברך אותך ומקווה לראות אותך בקרוב בצ׳אד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר