7,000 נוסעים תקועים על אוניית פאר מחשש שזוג נוסעים נדבק בנגיף הקורונה

בני זוג מהונג קונג מוחזקים באגף מבודד לאחר שהאשה חלתה בשפעת. תוצאות הבדיקה אמורות להגיע במהלך השעות הקרובות. אוניית התענוגות הגיעה מהאי פלמה דה מיורקה שבספרד כחלק מהמסלול שלה במערב הים התיכון (תיירות)

שירות כלכליסט | כיכר השבת |
אנייה קרוז קוסטה סמרלדה (צילום: יח"צ)

7000 אנשים מוחזקים באוניית תענוגות העוגנת באיטליה בזמן שנבדקת אפשרות כי זוג חלה בנגיף הקורונה במקביל, סוגרת רוסיה את גבולותיה עם סין על מנת לבלום את התפשטות הנגיף.

הנגיף, שמקורו בעיר הסינית וואהן, זוהה לראשונה בדצמבר והתפשט מאז ל-20 מדינות וטריטוריות. עד היום הוא גרם למותם של יותר מ–170 בני אדם ולהידבקות של יותר מ–7,500 איש שאושפזו ברחבי העולם, רובם בסין.

אוניית התענוגות של הקוסטה סמרלדה עוגנת בנמל Civitavecchia, שבאיטליה, עיר חוף הנמצאת במרחק חצי שעה נסיעה מרומא. היא הגיעה מהאי פלמה דה מיורקה שבספרד כחלק מהמסלול שלה במערב הים התיכון. דובר של החברה מסר ל-CNN כי אישה בת 54 סבלה משפעת ושהיא ובעלה נבדקו בשל חשש כי הם נושאים את הנגיף. "כל הנוסעים האחרים נשארים ברגע זה על הסיפון". אמר הדובר. על האונייה 6,000 נוסעים, ו-1,000 אנשי צוות.

ערוץ השידור הציבורי דיווח שהאישה ובעלה, תושבי הונג קונג שהגיעו ב-25 בינואר למילאנו דרך נמל התעופה במקאו, מוחזקים בנפרד, באגף מבודד באזור בית החולים של אוניית התענוגות. הנוסעים והצוות יוחזקו עד שיגיעו תוצאות שליליות להמצאות הנגיף אצל האישה ובעלה.

הזוג צפוי לקבל את תוצאות הבדיקות במהלך השעות הקרובות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר