התגובה להסתה נגד החרדים העובדים? 'חרדקים מצייצים'

כשבחוצות מודבקות מודעות נגדם, ה'חרדקים' מצאו מענה הולם לקמפיין ההסתה: עמוד תמיכה ייחודי ברשת הפייסבוק - 'חרדקים מצייצים' • בני מימון, מייסד העמוד בשיחה ל'כיכר השבת': "המטרה הנה לחזק את ידיהם של אותם אלו "שלא הצליחו" בעולם הישיבות והלכו לצבא אבל שמרו על חזותם, שזה דבר גדול" (רץ ברשת)

יוסף פאר | כיכר השבת |
ה'חרדקים' מצייצים (צילום: כיכר השבת)

מסע ההסתה נגד ציבור החרדים העובדים - נמשך ומחריף, ולחרד"קים, יש תגובה הומוריסטית ושנונה משלהם: עמוד פייסבוק בשם "חרד"קים מצייצים", שעלה לרשת אמש (מוצ"ש) וזכה כבר למעל למאתיים חברים.

עמוד הפייסבוק החדש, זוכה כמובן להשראה מעמודי פייסבוק דומים הנושאים את התגית 'מצייצים' דוגמת 'דוסים מצייצים', 'ישיבישערים מצייצים' ו'חבדניקים מצייצים', שקמו לאחר הצלחתו הבלתי מעורערת של עמוד הפייסבוק 'סטטוסים מצייצים'.

בעמוד החרד"קי, שעד כה זכה כאמור למאות לייקים, מובאים סטטוסים של חרדים המשרתים בצה"ל, או כאלה שהצטרפו לשוק העבודה, ועוסקים בסוגיית החרד"קים.

בשיחה ל'כיכר השבת', אמר בני מימון, מייסד העמוד, כי מטרת העמוד היא לחזק את ידיהם של החרדים המשרתים בצה"ל אל מול גל ההסתה במגזר: "המטרה הנה לחזק את ידיהם של אותם אלו "שלא הצליחו" בעולם הישיבות והלכו לצבא אבל שמרו על חזותם, שזה דבר גדול".

"הציבור אינו מודע כמה עגמת נפש יש לאנשים אלו המכונים "חרדקים" מאותם אנשים אנונימים שמחרימים אותם בציבור החרדי. הרי כל רב בישראל אומר שמי שאינו לומד בישיבה אז שילך לצבא וזה ישמור עליו גם מבחינה רוחנית. זוהי המטרה בפתיחת הדף". הוסיף מימון.

מימון סבור, כי הסיבה שהעומדים מאחורי הקמפיין המשחיר את פניהם של החרדים העובדים - מסתתרים ונמצאים בזהות אנונימית, מעידה יותר מכל על כך ש"מטרתם אינה ברורה אפילו להם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר