פגעי הטכנולוגיה

בגלל כשרות: הישיבה ביטלה את ההגרלה

בישיבת בית מתתיהו, לא יוצאים מזה שנים לחופשת חנוכה, כפי הנהוג ברוב הישיבות. בשביל לעודד את הבחורים, הישיבה ערכה הגרלה עם מתנות יקרות -שלבסוף בוטלה; זו הסיבה (ישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
מסיבת חנוכה, השנה בישיבה (צילום: ארכיון כיכר השבת)

בחורי ישיבת בית מתתיהו, יצאו השבוע לחופשת חנוכה, אך למרות שהנהלת הישיבה ערכה הגרלה לחיזוק הלימוד בישיבה בימי החנוכה - הבחורים לא קיבלו את המתנות שהובטחו להם.

בישיבת בית מתתיהו, נהוג כבר למעלה מעשור שנים, שלא יוצאים לחופשת חנוכה בימי חנוכה, והחופשה המקובלת בכלל הישיבות, נעשית לאחר ימי החנוכה, וזאת בשל הוראתו של ראש הישיבה הגאון רבי ברוך ויסבקר.

כדי לחזק את הלימוד בימי החנוכה בישיבה, ניתנות מלגות מיוחדות ומתקיימות הגרלות בין הבחורים שלומדים כך וכך ימים ושעות בסדרי הישיבה.

בין היתר, הוגרלו מספר מכשירי חשמל ואלקטרוניקה, אותם העניקה חנות למוצרי אלקטרוניקה וסלולר בעיר בני ברק, שהחליטה לתרום לישיבה את המתנות.

מסיבת חנוכה, השנה בישיבה

לאחר שבוצעה ההגרלה בישיבה, הובא בפני רבני הישיבה, כי אותה חנות, שהעניקה את המתנות - אינה עומדת תחת כשרות ופיקוח.

לאחר התייעצות עם ראש הישיבה, רבני הישיבה הודיעו לתלמידים המאוכזבים, כי החליטו לבטל את ההגרלות שנעשו על מכשירים אלה, ויעניקו לבחורים שכבר זכו בהן, זכות בערך שווה.

במודעה שנתלתה בישיבה נכתב: "נתברר לנו שהחנות אינה עומדת תחת כשרות רבני בני ברק ,וע"כ ההגרלות שנעשו בחנות זו בטלות. הבחורים שזכו בהגרלות אלו יקבלו זכות בערך שווה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר