זמן אלול

הכולל לבעלי בתים 'ישבישערס' הגיע לפתח תקווה ולרכסים

זמן אלול ב'כולל עתים': הרשת מתרחבת לעוד ערים בארץ - כחלק ממגמת התפתחות שנועדה לבוגרי ישיבות העמלים לפרנסתם | ראש הכולל: "המטרה היא להגיע לכל הארץ" (ישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

רשת הכוללים לבוגרי ישיבות העמלים לפרנסתם פתחה לרגל זמן אלול שני סניפים נוספים, שיצטרפו לסניפים הקיימים בירושלים, בני ברק, אלעד, ביתר, אחיסמך ובית שמש.

תחילה היה זה פתיחתו של סניף כולל 'עיתים' בפתח תקווה, בבית הכנסת חניכי הישיבות ברחוב מוסטבוי בעיר, במעמד עשרות אברכים, בוגרי הישיבות העמלים לפרנסתם, ששמחו למצוא ולהצטרף למסגרת של קביעות עיתים לתורה במקום מגוריהם.

במעמד נשאו דברים ראשי ויזמי הסניף, ובהם ראש הכולל הרה"ג רפאל גולדשמיד, הגאון רבי צבי אלימלך הורביץ, מרבני העיר פתח תקווה, הגאון רבי מנחם וינגרטן מרבני 'עיתים', וראש רשת הכוללים הגר"י אלקיים, שהבטיח בעז"ה להמשיך ולהרחיב את אהלה של תורה ולפתוח עוד ועוד סניפים ברחבי הארץ.

לאחר מכן נערך מעמד דומה גם ברכסים, שם נפתח הסניף בבית הכנסת היכל אברהם ברחוב השקד, בראשותו של הרה"ג משה כהנוביץ וביוזמתו של הרב אברהם בויאר, מיזמי 'חלקי בקהילתי' בעיר. במעמד השתתף גם הרה"ג ברוך צבי גרינבוים, ראש ישיבת דרך ה' ומייסד 'חלקי בקהילתי' שעמד על חשיבות שיתוף הפעולה בין היזמים הקהילתיים לרשת הכוללים המשגשגת 'עיתים', המונה כעת כבר שמונה סניפים פעילים עם קרוב לארבע מאות לומדים בכל רחבי הארץ. כן השתתף הרב מתתיהו גינסברגר, המנהל את מערך 'חלקי בקהילתי' ברחבי הארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר