רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע והכנסת

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: דרמה ב'חבורת תרי"ג' | הח"כ לשעבר שזוהה כסדרן | עוקץ הכרטיסים לכינוס השלוחים | הגרש"ב ברכב השרד | מי הרגיע את סמוטריץ' שלא יפגע? | למה בועז ביסמוט רכש כיסוי כחול לטלפון האדום? | המחסה המאולתר של גולדברג מהגשם | הח"כ שהגיע בלי נהג | אמן החושים שהימם את משפחת המיליארדר | כל מה שקרה בהשבעת הכנסת - לפני ומאחורי הקלעים | המגיש שאלתר עמדת שידור בתוך בית | לאן יואלי דיקמן ירד כדי לקבל השראה? | שקד והחיים שאחרי הפוליטיקה | כש'סלט ביבי' הוגש לדוד ביטן | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

'זופניק' שחגג השבוע את השבעת הכנסת ה-25, סבל מאידך מקהילות חדשות שצצו להן – ולא, לא במקום 'נדרים פלוס' - אלא באפליקציית ה'וואטסאפ', וכמעט שנשבר ופתח קהילה משל עצמו לטובת רבבות האוהדים. אם אתם בעד, טקבקו לנו...

חשיפת 'זופניק': לאחר 12 שנים ב'ברמן הלפרט' ו-8 שנים להקמת 'חברות תרי"ג', איש העסקים והפרסום מנחם הלפרט הודיע על פרישה בסוף 2022 "לטובת אתגרים חדשים". הנה ההודעה ששלח לעובדים.

חשיפת 'זופניק': אחד הח"כים שמצא עצמו מחוץ לכנסת הנוכחית, למרות שניסה לבלוט בקדנציה הקודמת, נתקל ביום השבעת הכנסת ביועץ תקשורת מפולפל שלא זיהה אותו וחשב אותו לסדרן זוטר והחל להתייעץ איתו בנושאי הזמנת קפה ותה מהמחסנים. אוי לבושה.

חשיפת 'זופניק': "עסקן חרדי" שבעבר עבד ברדיו חרדי, פנה בימים האחרונים למספר פוליטיקאים ואנשי תקשורת בכירים, והזמין אותם להשתתף בכנס 'השלוחים' של חב"ד בניו יורק. העסקן הבטיח כרטיסי טיסה, מקומות לינה וכניסה לכל האירועים. נשמע אש. 'זופניק' שהוזמן גם הוא, יצא לבדוק עם בכירי חסידות חב"ד במה מדובר, אך שם לא הכירו את הנושא. 'זופניק' סירב לאשר השתתפות, אך אחרים שכן אישרו הגעה בהתלהבות - המתינו יממה שלימה לכרטיסים לטיסה שיצאה אמש, אך הכרטיס לא הגיע. וכך פוליטיקאים ועיתונאים שציפו בתשוקה לכרטיס טיסה לארה"ב - נותרו מאוכזבים. ובאייטם הנוכחי תנוחמו.

חשיפת 'זופניק': אחד מעוזרי חברי הכנסת החרדים עבר סופסוף ל'אייפון 14' כדי שההודעות לעיתונות והכתבות השונות יצאו כמו בונבוניירות.

הגאון הרב שלום בער סורוצקין ראש מוסדות 'עטרת שלמה' בנסיעה לאירוע תורני ברכב השרד שלו יחד עם העסקן החרדי מאיר ברנשטיין.

מאמר שפורסם ב'יתד נאמן', ביטאון 'דגל התורה', נגד בצלאל סמוטריץ' – הצליח באופן מפתיע לעורר דיון, אך סמוטריץ' וחבריו נרגעו מהר כשהבינו מהפרשן החרדי ישראל כהן שהמאמר לא נכתב על דעתו של משה גפני, זאת לאחר שהכותב, עלום השם, שלח לו הבהרה בה טען כי "לא היה לכותב שום כוונה גם לא סמויה ליצור 'התקפה' על הח"כ סמוטריץ' וניהול המשא ומתן מטעמו, אלא רק לחדד את הבדלי ההשקפה האידיאולוגית". בהמשך, גפני אף התנער מהמאמר אך לאחר שנטען כי "אמר זאת לכתב", מיהר כותב המאמר לשוב ולהבהיר כי "גפני פרסם התנערות וזה בסדר גמור, אבל הוא לא דיבר עמי במילה".

חבר-הכנסת החדש בועז ביסמוט הגיע השבוע לריאיון עם ישי כהן באולפני 'כיכר', אמממה, בדיוק היתה תקלה במעלית והוא נאלץ לעלות ברגל מהחניון בקומה מינוס 3, אלא שאז התברר כי הוא בכושר מצוין. בסיום הריאיון הוא ביקר בחנות סמוכה למכירת חולצות שם חיפש "חולצה לבנה כמו של החרדים".

(צילום: אשר רוט)

"המבטים שחטפתי"; בביקורו במשרדי 'כיכר השבת', סיפר בועז ביסמוט לראשונה למה הטלפון שלו אדום ומדוע רכש לו כיסוי כחול | צפו...

(צילום: אשר רוט)

גם ח"כ ישראל אייכלר התייצב לריאיון עם ישי כהן ומאחורי הקלעים ראינו שיחה מרובעת עם דוברו יצו פלדמן ואיש 'כיכר' אברומי לינשה, חסיד בעלזא.

(צילום: אשר רוט (כמו שניתן לראות במסך למעלה))

יום ראשון, לפנות בוקר. איש 'כיכר השבת' חנני ברייטקופף נצפה בטרקלין המחלקה הראשונה בנתב"ג כאחד הגבירים, נהנה מכל 'העולם הזה' שהמקום מציע.

היעד של חנני ברייטקופף היה איך לא כינוס 'ועידת רבני אירופה' ברומניה, שם ראינו אותו בסוד שיח לילי עם מנהל האקטואליה והחדשות ב'קול ברמה' יעקב גרודקה.

את צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג תפס גשם באמצע צילומים, והוא מיהר להצטופף תחת מחסה שאולתר מלוח מודעות סמוך.

(צילום: זושא לסטיג)

חיים גולדברג לא מוותר על תיעוד שיחות המשא ומתן ומאחורי הקלעים תפסנו אותו מראיין את ח"כ יעקב מרגי, שבהתנשאות אופיינית הזמין אותו לשולחן המשא ומתן.

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הפרשן החרדי ישראל כהן יצא לביקור משפחתי באנטוורפן שבבלגיה, וניצל את השהות כדי לבלות עם בנו ארי, בין היתר בשוק המקומי, בגן החיות ובאתרים נוספים, ואף זכה לקריקטורה מיוחדת, מעשה ידי אמן רחוב.

בהמשך השבוע ראינו את ישראל כהן בביקור פתע אצל משפחתה של הדסה אייזנשטרק בבלגיה, הדיפלומטית החרדית הראשונה של משרד החוץ, המכהנת כסגנית שגריר ישראל בבלגיה ובלוקסמבורג.

בזה אחר זה הגיעו היום חברי הכנסת של ש"ס לפגישת משא ומתן עם 'הליכוד', אך הח"כ היחיד שהגיע ללא נהג הוא ח"כ משה ארבל.

(צילום: חיים גולדברג)

אמן החושים מני הולנדר נצפה מרתק את משפחתו של המיליארדר לב לבייב באירוע משפחתי.

בטקס הכנסת ספר תורה לעילוי נשמת לוחם מג"ב שנערך על ידי בית חב"ד סביון, חגגו יום הולדת לאורח הכבוד - מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי.

(צילום: יחזקאל איטקין)

במוצאי שבת התכנסו פעילי 'דגל התורה' לחגוג את תוצאות הבחירות, כאילו יצחק פינדרוס לא נשאר בחוץ. 'זופניק' ראה שם את בכירי הקמפיין - יוני אייזנשטיין, ישראל בלק וישראל מאיר מסתודדים; ח"כ יעקב אשר, סגן השר המיועד, נתפס בשיחה אישית עם מנכ"ל 'יתד נאמן' זעליג אורלנסקי ומנכ"ל 'החינוך העצמאי' אליעזר סורוצקין; את עורך החדשות ב'יתד' אריה זיסמן ראינו בשיחה צפופה עם העורך הראשי ישראל פרידמן; ובחוץ תפסנו את הדובר האגדי יעקב מורגנבסר עסוק בנייד כשלצדו משה רבר הרל"ש של פינדדרוס והעיתונאי אבי גרינצייג.

(צילום: רשת הנקודה)

באותו כינוס ראינו את יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני מסתודד עם הזמר מאיר גפני והקלידן יהודה גלברמן שהופקדו על החלק המוזיקלי באירוע.

(צילום: אלי אבר)

בכניסה לאולם ראינו את הבוס משה גפני בתמונה משותפת כשהם מחויכים מצד לצד עם אנשי הקמפיין, ישראל בלק, יוני איזנשטיין וישראל מאיר. מהצד נראה דוברו יעקב מורגנבסר.

טוב, אי אפשר בלי התייחסות נרחבת להשבעת הכנסת וכל מה שהתרחש מאחורי הקלעים, אך תחילה נפתח במה שקרה ביציע העיתונאים, ובעיקר בעיתונאים החרדים שאכלסו את המקום במהלך ההשבעה; כך ניתן לראות בין היתר (מימין לשמאל) את יוסי טיקוצ'ינסקי מ'יתד נאמן', מאיר ברגר מ'המבשר', שמעון ליברטי מ'הדרך', יקי אדמקר מ'קול ברמה' ו'וואלה', שרי רוט – ומאחוריה אשת יו"ר ש"ס יפה דרעי, בהמשך התמונה ניתן לראות את ישי כהן מ'כיכר השבת', ארי קלמן מ'בחדרי', מוטי הלפרין ואבי רבינא מ'קול חי'.

(צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ)

בניגוד לאייטם בתחילת המדור, הנה ח"כ שכן זוהה במשכן וזכה לכבוד: יצחק גולדקנופף, השר בקרוב, שנתפס בשיחה עם הח"כ היוצא איתן גינזבורג.

בהמשך המסדרון תפס 'זופניק' את ח"כ אורי מקלב בשיחה ערה עם ח"כ מיכאל ביטון מ'המחנה הממלכתי'.

דקות לאחר שהושבע לכנסת ראינו את יצחק גולדקנופף מאושר מתמיד בשיחה עם פרשן 'כיכר' ישי כהן. וכמובן: מוטי בבצ'יק משגיח צמוד צמוד מהצד.

לאחר ההשבעה והחזרה למליאת הכנסת, יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי נתפס כאחד הח"כים במסדרונות הכנסת. אם רק היה מסכים לכהן כשר הביטחון היו סביבו עשרה מאבטחי שב"כ.

איך נראה הקרב על האוצר? 'זופניק' תפס את אריה דרעי ובצלאל סמוטריץ' ברגע של עימות במליאת הכנסת.

האמת והשלום: לאחר חצי שנה של עימות מתמשך והפיוס שאחרי הבחירות, משה גפני ואריה דרעי נתפסו ברגע של לחיצת יד מחויכת. 'זופניק' מתפלל שהשלום יחזיק.

בדרך להשבעת הכנסת ה-25 - ראינו את יו"ר 'עוצמה יהודית' ח"כ איתמר בן גביר ורעייתו איילה סועדים בפיצה בורו פארק בירושלים, חדי עין יבחינו באקדח של רעייתו שעורר סערה.

כשח"כ איתמר בן גביר, שר הבט"פ בקרוב, הצהיר אמונים – ראינו את חבריו החרדים, משה גפני, מאיר פרוש ויצחק גולדקנופף נועצים בו את עיניהם.

(צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב)

'זופניק' שנכנס להתפלל מנחה בחדר סיעת ש"ס נאלץ להמתין במשך דקות ארוכות להגעת היו"ר אריה דרעי ותפס את הח"כים מתבדחים ביניהם ומרוצים מההישג בבחירות.

את הח"כים הנורבגיים של ש"ס תפס 'זופניק' נערכים לכניסה לתפקיד ומתיישבים סביב שולחן סיעת ש"ס, כח"כים מן המניין.

רגע לאחר הרמת הכוסית ראינו את יצחק גולדקנופף ויד ימינו מוטי בבצי'ק בשיחה ערה עם הגברת הראשונה שרה נתניהו.

גם את יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני וח"כ יעקב אשר תפסנו במסדרונות הכנסת בסוד שיח עם שרה נתניהו.

מי שגנבה את ההצגה בהצבעה היתה דווקא ח"כ שרן השכל, לשעבר מ'הליכוד' ו'תקווה חדשה' והיום 'המחנה הממלכתי', שהגיעה עם שלושת ילדיה – התאומות והבת הגדולה, להצבעה ושהתה איתם לאורך הטקס במליאה.

(צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב)

זאת בעוד ביציע האורחים נרשמה שיחה מחויכת בין שרה נתניהו – אשת ראש הממשלה המיועד, וליהיא לפיד – אשת ראש הממשלה היוצא.

(צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ)

והנה עוד שיחה מעניינת במליאה, בין יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים המיועד, משה גפני, וחברת-הכנסת אפרת רייטן מרום ממפלגת 'העבודה', שבכנסת היוצאת כיהנה כ יושבת-ראש ועדת העבודה והרווחה.

(צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב)

'זופניק' שסייר במסדרונות הכנסת תפס את יפה דרעי ובנותיה בשיחה צפופה עם ראש העיר לוד יאיר רביבו.

ירח טוקר, שתמיד ידברר בגאווה וכמו שצריך את משה גפני בתקשורת, נתפס בעוד שיחת תדרוך לתקשורת.

את נחום ברנע מ'ידיעות אחרונות' ויואב קרקובסקי מ'כאן' ראינו ממתינים בסבלנות לנאומו של בצלאל סמוטריץ'.

ואילו הצמד אבי בלום ומשה גלסנר האזינו בקשב לדבריו של יו"ר ש"ס אריה דרעי שהחליט לבטל ברגע האחרון את ההצהרה לתקשורת.

ח"כ משה אבוטבול נצפה ממתין לרעייתו בסמוך למעליות במשכן.

דקות לאחר שהושבע, הח"כ הנכנס אברהם בצלאל ניגש לקבל את ברכתו של המנהיג בנימין נתניהו.

את חברי הכנסת יעקב מרגי ואיתמר בן גביר תפסנו ברגע של אחדות במליאת הכנסת.

יוסי שבתאי, הצמוד של אריה דרעי, נערך לכניסה האפשרית למשרד האוצר ולומד על ספר התקציבים.

מנכ"ל ש"ס חבר הכנסת חיים ביטון ומנהל הקמפיין היועץ האסטרטגי יענקי ביכלר נצפו השבוע מסתודדים ארוכות.

זאבי פליישמן, היועץ החרדי של בנימין נתניהו, ברגע של הפוגה חגיגית במזנון הכנסת.

ח"כ יעקב מרגי (בקרוב שר הרווחה?) נצפה בריאיון עם חברו לשעבר מש"ס, יגאל גואטה, כשלצידו איש התקשורת גואל וקנין והח"כ הנורבגי נתי חייק שעדיין מכהן כעוזרו הצמוד.

במסדרונות הכנסת ראה 'זופניק' את בני הקר, עוזרו של מאיר פרוש ושרוליק ורטהיימר, יד ימינו ומעסקני חסידות באיאן.

התגעגעתם? אז הנה יהושוע פולק שוב נצפה במליאת הכנסת וחוגג את העובדה שכיהן תקופה קצרה כחבר כנסת, מה שמאפשר לו להיכנס למליאה באירועים מיוחדים.

סמוך לעמדות השידור תפסנו את "הפרשן של הגוש הימני" יעקב ברדוגו מחבק בחום את ח"כ אורי מקלב, שהתגלה כידידו משכבר הימים.

את חברי הכנסת אורי מקלב מ'דגל התורה' ואוריאל בוסו מש"ס ראינו בשיחה מחויכת במסדרונות הכנסת.

את איש התקשורת אריאל אלחרר ראינו במסדרונות הכנסת ביום ההשבעה עם הבוס החדש שלו חבר הכנסת אלמוג כהן מ'עוצמה יהודית', 'זופניק' מאחל לו בהצלחה.

(צילום: יוני קניג)

רגע אחרי שקרא פרק תהילים וריגש את חברי הכנסת, ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, קרא אליו את הנער מוישי הולצברג ובירכו בחמימות.

בירושלים, ראינו פגישה מעניינת בין ח"כ משה ארבל, הדמות הפופולרית בספסלי ש"ס, ליועץ התקשורת מני חדד. את החיבוק החם והאמיץ בין השניים 'זופניק' לא הצליח לתעד.

את אותו משה ארבל מש"ס והעיתונאי דודי בן חמו נצפו בכניסה למלון פלאזה בירושלים שם מתקיים פגישות המשא ומתן להקמת הממשלה.

(צילום: אריה לייב אברמס)

עוד מאחורי הקלעים בהשבעת הכנסת ה-25 - הפרשנים עו"ד אבי בלום ומשה גלסנר מתודרכים על ידי חבר הכנסת משה ארבל מש"ס; הפרשן הבכיר עמית סגל ובנו עברי בשיחה פוליטית עם חבר הכנסת משה סעדה מ'הליכוד'; יפה דרעי ובתה שפי סננס בדרכם למשכן הכנסת; יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת יצחק גולדקנופף ועוזרו מוטי בבצ'יק בדרכם פעם ראשונה לחדר החדש בכנסת.

'זופניק' שלא נוהג להסתובב בתל אביב, נאלץ להגיע השבוע למצודת זאב שם נערכו שיחות המו"מ הקואליציוני, וראה את הצלמים עטים על ח"כ אורי מקלב שהגיע למקום והרגיע אותם כי הם יהיו משועממים עם הקמת ממשלה יציבה לארבע שנים.

'זופניק' הופתע ושמח לגלות כי יהודה מנדלוביץ, דוברו של ח"כ אורי מקלב, מתגייס לעזור ליעקב מורגנבסר מלשכת גפני – גם בעת אריזת החדר בכנסת.

הצלם אריה לייב אברמס נתפס מצלם את יו"ר ש"ס אריה דרעי ביציאתו מפגישה עם ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו.

בארצות הברית ראינו את איש חסידות בעלזא שיעלה וינברגר בסוד שיח עם חנוך זיידמן מנהל אגף התשתיות בעיריית בני ברק.

את רואה החשבון ישראל שוובל - סמנכ"ל כספים קרן Olami, ראינו השבוע צועד רגלית היישר אל משכן הכנסת; בדרך למשא ומתן?

ככלות השבעה לפטירת המשגיח רבי חיים וואלקין זצ"ל, שמעון ברייטקופף, תלמידו ומקורבו וכיום יועצו של ראש העיר ירושלים משה ליאון, נצפה מאזין ברוב קשה להספד של ראש ישיבת מיר הגאון רבי יצחק אזרחי.

(צילום: רשת הנקודה)

מגיש הרדיו רונן כץ מ'קול הרמה', נתקע השבוע בעיר אור יהודה ולא הספיק להגיע לרדיו להגשת המהדורה היומית. כץ נקש על דלת אחד התושבים, שמסתבר שהוא מאזין קבוע של התכנית, התושב התנדב לתת לכץ לשדר מהבית שלו, וכך קונסולה ניידת, כסא ילדים וקו אינטרנט - הפכו את חדר הילדים בבית לאולפן מאולתר.

בדרך להשבעת הכנסת ה-25 ראינו את ח"כ אלי כהן מ'הליכוד' בביקור בלשכתו של עורך עיתון 'בקהילה' שלמה קוק.

בשישי, בשוק מחנה יהודה, ראינו את העיתונאי יאיר שרקי מ'חדשות 12', מתהלך כאחד האדם במעיל אופנתי.

כוכב הרשת שוקי סלומון יצא השבוע לטיול חלומי בדרום אפריקה, 'זופניק' קלט אותו מתהלך בגן חיות המקומי ליד הזברה ללא פחד.

העסקן שמעון שישא מ'העדה החרדית' נצפה ברחוב שבטי ישראל בירושלים מלווה איש מבוגר במעבר חצייה, מבירור שערך 'זופניק' מדובר ביהודי ששישא שחרר מבית המעצר במגרש הרוסים ואפילו חתם עליו ערבות עד לליווי אישי לתחנת הרכבת.

האדמו"ר ממבקשי השם ואיש החסד שוקי בריף משמחים ילדים חולים בבית החולים 'שניידר' בפתח תקווה עם גיטרות בידיהם.

(צילום: מרים כהן)

'זופניק' בחשיפה ראשונית מההפקה של מקהלת 'נרננה' עם מקהלת ילדים החדשה הנקראת 'זינגערליך'; יודעי דבר במוזיקה החסידית שמדובר בבשורה של ממש.

איזה קול: גדול הזמר היהודי אברהם פריד והקלידן אבי דויטש בחזרות רגע לפני אירוע חתונה יוקרתית במונטריאול שבקנדה.

את צמד הזמרים האנרגטיים קובי ברומר ופיני איינהורן תפסנו בליל שישי יושבים רגועים על אוכל יהודי.

הזמר והיוצר ישי לפידות עם בכירי הממשל בגרמניה, בטקס הכנסת ספר תורה לבית חב"ד של השליח הרב מוטי מנדלסון בעיר קרלסרואה.

הזמר איציק ויינגרטן נצפה עם שתיה קלה מחוץ לבית הכנסת בשכונת הר נוף בבירה.

הזמרים משה דוויק וקובי פרץ בדואט משותף לשיר 'שבחי ירושלים' בחתונה חרדית במודיעין עילית.

(צילום: א.צ.)

בדרך לדינר מיוחד בסלוניקי שביוון - המעבד והמנצח יואלי דיקמן ירד לאחד החופים לקבל השראה.

נגן הקלרינט דוד קליגר בריקוד מיוחד עם דגל של משיח על האף בחתונה בכפר חב"ד.

עובדי רדיו 'קול ברמה' חגגו יום הולדת בהפתעה לזמר אבי מילר.

הזמר רפאל מלול נצפה בנתב"ג בדרכו לסבב הופעות בחו"ל.

את המפיק המוזיקלי מוישי ביכלר ראינו בהפקת חתונה יוקרתית יחד עם המוזיקאים יוסי שטנדיג, יודי ביאלוסטוצקי, אברהם מרדכי שוורץ, אברהם בלטי, מקהלת 'שירה' וילד הפלא מאיר רוזינגר.

ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין ערך בישיבת המועצה מסיבת יום הולדת לבחור חיים שפר, מהדמויות המיוחדות של חסידות קרלין.

מזכה הרבים הגאון הרב יגאל כהן מברך במאור פנים את הזמר הישראלי שלומי שבת, במהלך חתונה באור יהודה.

(צילום: שמעון ברדי)

לאחר שהיה מאושפז תקופה ארוכה במצב קשה - ראינו השבוע את הגאון רבי שלמה מחפוד, ראש בד"צ 'יורה דעה', בקביעת מזוזה בשווארמת 'דרור הקטן' שתחת כשרותו בירושלים.

איש הפרסום איתן דובקין ועו"ד שמעון גרוס, בסוד שיח עם רבה של הקהילה היהודית באיראן הרב יהודה גראמי, בשולי כינוס שולחי חב"ד העולמי בארצות הברית.

החיים שאחרי הפוליטיקה: השרה לשעבר איילת שקד בארוחת צהריים במסעדת 'לה סטורי' בירושלים.

ח"כ חיים כץ מ'הליכוד' הגיע בסוף השבוע לאכול אוכל יהודי בעיר התורה והחסידות בני ברק כשהוא מלווה באיש העסקים שלומי אשר הבן של ח"כ יעקב אשר מ'דגל התורה'.

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מ'הליכוד' הגיעה לסיור בעיר התורה והחסידות בני ברק ולא ויתרה על אוכל יהודי במסעדת 'קורניק'.

השף אבי מלכא, הציג לח"כ דוד ביטן מ'הליכוד' את הסלט החדש 'סלט ביבי' שהשיק לרגל הניצחון בבחירות. ל'זופניק' נודע כי רעייתו של השף היא המאפרת חני מלכא שמאפרת את שרה נתניהו רעיית ראש הממשלה הנבחר בנימין נתניהו.

(צילום באדיבות: @avi_malka_events)

לאחר תקופה עמוסה, יחיקם גמליאל מבכירי עיריית אלעד יצא לנופש חלומי בהפלגה בים, 'זופניק' תיעד אותו בתפילת שחרית מעומק הלב בלב ים.

לא רק פוליטיקאי: המשנה לראש העיר בני ברק מש"ס יעקב זכריהו שימש השבוע כעד יחד עם היחצ"ן אודי כהן בחתונת איש העסקים מיקי כהן מבני ברק והכלה אפרת חטיבה.

(צילום: המפיק יוסי חומרי)

ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין וחבר מועצת העיר יצחק ברים מ'אגודת ישראל' ב'לחיים' בשמחת הברית לבנו של איש היח"צ נחמן רוזנברג.

שעת ספורות לפני שחבק בן בשעה טובה, ראינו את חבר מועצת העיר ירושלים אלחנן גרוסבוים מ'דגל התורה' מעתיר בתפילה בכותל המערבי.

בבית החולים 'הדסה' בירושלים נערכה הכנסת ספר תורה וסעודת שבע ברכות לבתו של העסקן הרפואי מאיר בלוך יו"ר 'הכל מהלב', בהשתתפות הרב משה קליין רב בית החולים, מנכ"ל בית החולים פרופסור יורם וייס, מנהל בית החולים ד"ר ינון בודה והתורם של ספר התורה הרב חיים מאיר גרינבוים.

(צילום: אהרל'ה גולדמן)

רב הסלבס מרדכי חסידים ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי בחיבוק חם, באירוע השקת אמבולנס ל'איחוד הצלה' שתרם איש העסקים שפי ששון.

(צילום: עדי רפאלוביץ)

ברכת מזל טוב לאיש התקשורת הירושלמי יחיאל אברהם לרגל אירוסיו בשעה טובה.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'כאחד האדם'?
יש לכם סיפור אש? שמעתם רכילות לוהטת - בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר