צפו בוידאו:

דרעי: לא פגשתי את כחלון, שמעתי על זה בתקשורת

אחד מראשי ש"ס, אריה דרעי, השתתף אמש בשיח פוליטי במרכז הבינתחומי בהרצליה. במהלך האירוע הכריז דרעי כי בניגוד לספינים שהופצו הוא לא נפגש עם השר משה כחלון, בהמשך השיחה קרא דרעי לפטור חרדים משירות בצה"ל וזכה לקריאות בוז מהקהל שנכח במקום (פוליטי, בחירות 2013)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום תמונה: פלאש 90, וידאו: כיכר השבת)

אמש (חמישי), במסגרת שיח פוליטי שהתקיים במרכז הבינתחומי בהרצליה עם אריה דרעי ממנהיגי ש"ס הכריז דרעי כי בשונה מספינים ודיווחים שהופצו - הוא לא נפגש עם השר משה כחלון.

דרעי השיב לשאלות בפאנל מיוחד אותו הנחה העיתונאי ואיש התקשורת יעקב אילון.

יעקב אילון: "איך לכנות אותך?יו"ר ש"ס, ממנהיגי התנועה?

דרעי: "תוארים נותנים אבל גם לוקחים אותם בחזרה, אריה דרעי אף אחד לא יקח, אז תקרא לי אריה דרעי".

אילון: "לקח לי רבע שעה בדיוק להוציא את השד העדתי, האם מה שעבד לש"ס לפני עשרים שנה זה מה שיעבוד גם היום?"

דרעי: "חלילה וחס, אין שד עדתי. כשהמחאה החברתית היתה בת"א בשד' רוטשילד אף אחד לא אמר שד עדתי, למחרת כשהם עזבו ונשארו מחוסרי הבית אז ראש העיר הוציא פתאום את השד העדתי ואמרו שיש עככברושים ודברים אחרים".

"אני לא מוציא את השד העדתי, אבל לצערי הרב מחוסרי הדיור כולם יודעים מאיזה עדות הם ולכן פתאום נהיו דיבורים על מפגעים תברואתיים, עכברושים וסמים, אנחנו לא נתעלם משכבות המצוקה, לעוני אין צבע ואין לו כיפה, אנחנו נדאג לכולם".

בהמשך מדבר דרעי על המצוקות החברתיות, העוני והשכבות החלשות ואומר כי הפערים החברתיים הינם סכנה לישראל לא פחות מאוייבנו מסביב. ואז נשאל דרעי ע"י אילון: אתה חושש מכחלון? דרעי צוחק ומשיב: "כבר שמעתי שנפגשתי איתו היום".

אילון: נפגשת איתו? דרעי: "לא. שמעתי שנפגשתי. אני אומר לו ברוך הבא אם הוא רוצה להקים מפלגה חברתית, אם כן, כבר ניצחנו במערכה משום שמלפני שבועיים שיצאנו בקמפיין שס חזקה ומאוחדת, בכל המפלגות הוציאו מודעות 'מבוקשים נציגים מעדות המזרח ונציגים עם רקע של מצוקה חברתית', כל מי שרוצה לבוא אדרבה".

לגבי כחלון אמר דרעי, "מי שיראה סקרים הערב יבין כי בעיקר הוא לוקח מהליכוד ומשלי יחימוביץ, בש"ס הוא לא נוגע".

אילון: מה עם גיוס חרדים?

דרעי: "מי שיושב ולומד תורה ותורתו אומנותו זהו ערך חשוב מאוד לעם ישראל, (הקהל שורק בוז) אך מי שלא לומד חייב לשרת במסגרת מותאמת, אם צה"ל היה רוצה יכולנו לתת לו בשנים האחרונות שלוש אוגדות, רק לצערי הרב יש לו בעייה אמיתית בתחום ולא השכיל להתמודד, אני מקווה שיבינו שם כי השויון בנטל הוא לא רק בעייה בטחונית אלא גם בעייה חברתית".

"אנחנו נעזור לצבא בדבר הזה, אך מצד שני מי שלומד באמת תורה צריך שיוכל להמשיך וללמוד".

דרמה קטנה נרשמה באירוע כשאחד הנוכחים בקהל צעק לעברו, "אריה דרעי תזיז את אלי ישי", ודרעי השיב לו "קצת דרך ארץ"

לסיום הודיע דרעי כי באם הקיצוצים אותם דורש האוצר יישארו כפי שהם עכשיו הרי שש"ס לא תיהיה בקואליציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר