הדעות האמיתיות נחשפות

יו"ר הבית היהודי: "מי יגייר מאות אלפים? רק אנחנו"

ליברמן יגייר מאות אלפים? גם בנט. כך הכריז יו"ר הבית היהודי, בעימות שנערך בעבר מול זבולון אורלב: "מי ידאג לזה שיגיירו מאות אלפי עולי חבר המדינות שהיום לא מאפשרים להם. מי ידאג לזה שרוב הציבור המסורתי-ספרדי ילך לחינוך ציוני ויהודי ולא לחינוך חרדי. מי ידאג לזה? רק אנחנו" (בחירות 2013)

ישי כהן | כיכר השבת |
הסכמה בעניין הגיור? בנט ולפיד. (צילום: פלאש 90)

ככל שנוקף הזמן והבחירות מתקרבות, מנסים המועמדים השונים להסתיר את דעותיהם ולהציג מצע נוח לכל, כזה שיביא לכמה שיותר מצביעים למפלגותיהם, גם כאלו החולקים על דעתם מכל וכל.

אלא שבדיקה קלה בהתבטאויות המועמדים, מגלה את עברם, לעיתים זה הסותר באופן בולט את אמונתם של אלו, מהם כיום הם מבקשים הצבעת אמון.

הדבר הזה בולט באופן ניכר בכל הנוגע ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, שבתחקיר תכנית המקור בערוץ 10, כונה "נפתלי גם וגם", על שם אותה התכונה הגורמת לו להצהיר בפני כל קבוצה את ההצהרות אותה היא מבקשת לשמוע.

אחד הדברים הבולטים ביותר בהקשר הזה, הינם דבריו של יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, בעניין הגיור, סוגיה שכידוע מסעירה את ישראל, בין היתר בעטיו של קמפיין ש"ס בעניין ההתבוללות.

"מי יגייר מאות אלפי עולים גויים? רק אנחנו". בנט מצהיר (דקה 9:10)

מסתבר, כי בנט דוגל ב"גיור מקל" של מאות אלפי הגויים הללו. כך למשל אמר נפתלי בנט בראיון לאליענה שפר בעיתון 'זמן חיפה' של 'מעריב': "היום יש מאות אלפי עולים מחבר המדינות שעל פי ההלכה הם לא מזרע ישראל, אבל אפשר לגייר אותם בצורה מקלה מאוד. כך קבע גם הרב עובדיה יוסף (זו כידוע גם טענתו של של ליברמן וגם של חה"כ אמסלם. י.כ.), אבל היום הממסד של הרבנות עושה להם את המוות".

"הרי מדובר למשל בבן אדם שעלה מאוקראינה, משרת בצבא, חי כיהודי, רוצה להיות יהודי ומוכן לעשות סדרת פעולות כדי להיות יהודי. אבל הוא לא מוכן להיות מושפל ונדחה. אני אומר: בואו נביא אותם פנימה אלינו. מי יילחם על זה היום? רק אנחנו".

דעותיו אלו של בנט, באו לידי ביטוי בעימות שנערך בערוץ 2 במהלך הפריימריז בבית היהודי, בינו לבין מתחרהו זבולון אורלב. במהלך הדברים אמר בנט, "מי ידאג לזה שהמדינה תהיה יהודית וציונית... מי ידאג לזה שיגיירו מאות אלפי עולי חבר המדינות שהיום לא מאפשרים להם. מי ידאג לזה שרוב הציבור המסורתי-ספרדי ילך לחינוך ציוני ויהודי ולא לחינוך חרדי. מי ידאג לזה? רק אנחנו!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר