'יהדות התורה' מגיבים: "בסוף נקבל את המנדט השביעי"

על פי תוצאות המדגמים השונים יהדות התורה מקבלת 6 מנדטים. ח"כ גפני ל"כיכר השבת": "בסוף נקבל את המנדט השביעי", ח"כ מקלב: "אני חושש מממשלה חילונית" (בחירות 2013)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישראל כהן)

חברי הכנסת של יהדות התורה מגיבים לתוצאות המדגמים על פיהם צפויה המפלגה לקבל 6 מושבים בכנסת הבאה.

ח"כ יעקב ליצמן אמר כי "זכינו ויהדות התורה רושמת הלילה עלייה בכוחה. עלייה במס׳ המנדטים שהיו לה והכי חשוב עלייה גדולה במספר קולות המצביעים, זאת בזכות בשורת האחדות שהושגה בקרב כל הציבור החרדי, בברכת מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א והודות לפעילות הנלהבת של אלפי הפעילים בכל רחבי הארץ, אותה זיהינו בשלהי מערכת הבחירות".

"זהו קידוש השם גדול ואנו גאים ומברכים על כך. נמתין לתוצאות האמת וביחד נידע את אשר לפנינו, נוכח האתגרים הגדולים הניצבים בפני היהדות החרדית", הוסיף ליצמן.

ח"כ משה גפני אמר בתגובה לתוצאות המדגמים כי "הצלחה או כישלון? התברר כי אנחנו מפלגה יציבה שורשית שאחוז ההצבעה לא מפריע לה, הערכה שאחוז ההצבעה היה גבוה. אנחנו מקווים שנקבל את המנדט השביעי".

ח"כ אורי מקלב אמר כי "אני רואה את ההשג למרות אחוז ההצבעה הגבוה, צריך להודות לפעילים שפעלו במרץ. צריך לשים לב שעלינו, ובסופו של יום הגוש החרדי עומד על 18 מנדטים, עלינו, זה הרבה יותר כח ואני מקווה שנהיה גוש שיתחשבו".

"צריך לזכור שיש עוד 4-5 מנדטים שיכולים לשנות את התמונה. אך עדיין אני חושש כי ראש הממשלה ילך לכיוונו של יאיר לפיד", הוסיף מקלב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר