'יועצת יופי' - המקצוע שכובש את השוק

יצא לכן לשמוע פעם על המקצוע: "יועצת יופי"? מסתבר שהתחום הופך ליותר ויותר פופולארי במגזר החרדי. מספר קורסים עיוניים ומעשיים יוכלו לספק לך רווח כלכלי לא קטן, בשעות עבודה גמישות וגם יופי של מקצוע. אם את חושבת שאת מתאימה, הכתבה הזאת מיועדת בשבילך

מי שמסתכל, ובעיקר מי שמסתכלת במדורי הדרושים, תוכל למצוא קטיגוריה חדשה יחסית של "יועצת יופי". תחום זה מאוייש בעיקר על ידי מי שמתמצאת בנושא מעיסוקים דומים כמו, קוסמטיקאית, מאפרת וכו', וכן גם מי שיש לה באופן טבעי גישה לתחום היופי. ישנם גם קורסים מקצועיים לייעוץ יופי, שם מלמדים את יסודות המקצוע בלימוד עיוני ולימוד מעשי.

בתחום העיוני נכללים נושאים שונים לדוגמא: אבחון סוג העור, מבנה העור ותפקידו, דרמטולוגיה, תזונה, הכרת הציוד הקוסמטי, הכרת מוצרים ורכיבים וגם נושאים נוספים בשיווק וניהול עסקי, על מנת לתת את הכלים להפוך בעתיד למשווקת מוצרי יופי ואיפור.

בחלק המעשי ילמדו שיטות טיפול שונות כגון: מסיכות, פילינג, עיסוי, טיפולי יופי, טיפול באקנה וסוגי טיפולים שונים כמו טיפול בפנינים, דבש, קריסטלים הבהרה ועוד.

יועצות היופי עובדות באופן עצמאי או בדוכנים השונים ברשתות. הן צריכות להתמחות גם בצד המקצועי של היופי וגם בשיווק וקידום מכירות. יועצות יופי מנוסות ידעו איך לגרום ללקוחה שבאה לחפש מוצר מסויים לקנות את המוצר המקביל מהחברה אותה הן מייצגות, וכמובן כך לזכות בנתח האחוזים המגיע להן.

ישנן חברות עולמיות או מקומיות אשר נוהגות למכור את מוצריהן רק באמצעות דיילות ויועצות יופי, במה שמכונה "מדלת לדלת", ולא בשיווק בחנויות וברשתות. חלקן עובדות בשיטת השיווק הרב שכבתי, כך שבתום המכירה הן ינסו להפוך את הלקוחה ליועצת יופי בפירמידה שלהן.

גם סלוני הכלות למדו כי בנוסף למלבישה ולמאפרת, תוכל יועצת יופי לתת מידע כללי וללוות את הכלה בתהליך הארוך והמייגע של בחירת שמלה, תסרוקת ואיפור. הן יהיו שם בשבילה גם ביום החתונה כדי לתת את התמיכה המקצועית ולהוציא אותה עם חיוך מושלם לחופה.

יועצת יופי כבר נחשב מקצוע בפני עצמו, ומי שמתאימה לו תוכל להפיק ממנו רווח כלכלי לא קטן, בשעות עבודה גמישות ולזכות ליופי של מקצוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר