"אני איש עסקים"

ראש עיריית נצרת טוען: סמוטריץ' ישב בממשלה עם עבאס

עלי סלאם, ראש עיריית נצרת ומקורבו של יו"ר רע"מ עבאס, אמר הבוקר כי תוקם ממשלה בראשות נתניהו בתמיכת רע"מ - עם סמוטריץ': "את תראי את כולם עומדים עם ביבי" (חדשות)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
עבאס (צילום: פלאש 90)

ראש עיריית נצרת עלי סאלם, ומקורבו של מנסור עבאס אמר היום (חמישי) בריאיון לסיוון כהן ב'רדיו ללא הפסקה', כי נתניהו צפוי להקים ממשלה בקרוב בתמיכת רע"מ. "נתניהו הוא האיש הראשון בעולם לא במדינת ישראל, אז הוא יודע מה הוא עושה" אמר סאלם.

כשהוצגה בפני סלאם טענת סמוטריץ' כי בכל מצב לא יסכים לשבת עם עבאס שתומך באחים המוסלמים, השיב כי "אני לא פוליטיקאי. אני איש עסקים... אבל יש משהו שמדברים אותו לעולם ומשהו שמדברים אותו בחדר" אמר סאלם. "תרשמי שעלי סאלם אומר, עוד כמה ימים הוא (סמוטריץ') יהיה עם ביבי, ומנסור עבאס יהיה עם ביבי. נלך ביחד".

"אני אומר לך מה שמדברים לתקשורת זה משהו, ומה שמדברים בתוך החדרים זה מה שקובע". קבע סאלם. "זה יהיה ואת תראי את כולם עומדים עם ביבי נתניהו, וביבי נתניהו ירכיב ממשלה שהיא גם תשרת 4 שנים, 5 שנים, ואם לא אז אנחנו הולכים לבחירות חוזרות".

סאלם סיכם ואמר כי "זה מה שיהיה. תרשמי את זה."

כזכור, מוקדם יותר היום אמר סמוטריץ', "לא תקום ממשלת ימין שתתבסס על רע"מ של מנסור עבאס. נקודה. לא מבפנים, לא מבחוץ, לא בהמנעות, ולא באיזה ישראבלופ אחר. תומכי טרור ששוללים את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית אינם שותף לגיטימי לשום ממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר