קובר ממשלת ימין

סער מבהיר: "לא אסכים לנתניהו שני ברוטציה"

ההכחשות מכל כיוון ממשיכות: בנאום תקיף שמסר בשעה זו גדעון סער, הוא הודיע כי יתנגד להצעה של נתניהו, לפיה בנט יהיה ראשון ברוטציה; "זה לא מה שרצו המצביעים שלי" (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
גדעון סער (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הדרמה הפוליטית וההכחשות מכל כיוון ממשיכות, גדעון סער הודע בשעה האחרונה (שני), כי הוא מסרב להצעה בה בנט יהיה ראש ממשלה ראשון ולאחריו נתניהו.

"שמעתי את נתניהו, לפני שעה קלה, מדבר על 65 מנדטים. כלומר הוא מונה את מצביעי תקווה חדשה בין תומכיו, אבל הצביעו עבורנו על יסוד קו הפוך מכך, המחויב לשינוי ולא להמשך שלטון נתניהו".

"גם תזוזה של נתניהו לשנה לתפקיד ראש הממשלה החליפי והמשך הקדנציה כראש הממשלה אינה מה שמצביעי תקווה חדשה הצביעו עבורו. לכן נמשיך לפעול כמיטב יכולתנו כדי למצות את הסיכוי לשינוי - למען ישראל ואזרחיה".

יו"ר תקווה חדשה ביסס את החלטתו גם על המתרחש בשבועות האחרונים, ובפרט האסון שאירע בליל שישי: "מה שקרה בהר מירון, ולא רק השנה, אינו תואם התנהלות של מדינה מתוקנת. יש לקיים חקירה מקיפה, יסודית ועצמאית, ללא טיוח, כדי לשרש פרקטיקות קלוקלות, להפיק לקחים ולהניח את היסודות להתנהלות מדינתית מתוקנת, המבטיחה את בטיחותם ושלומם של המשתתפים באירועים המוניים".

מספר דקות אחרי הצהרת סער, צייץ נתניהו בחשבון הטוויטר פנייה נוספת ליו"ר ימינה: "בנט, אתה יודע יפה מאוד שברגע שתתחייב לממשלת ימין - יבואו אחרים אפילו בלי סער ויהיו לנו 61. הם מחכים רק לך. המכשול האמיתי להקמת ממשלת ימין הוא סירובך להסיר מסדר היום ממשלת שמאל ולהתחייב רק לממשלת ימין. עשה זאת היום!
".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר