פרסום ראשון

הרבנים נגד אריה דרעי: אל תדיח את ברסקה מירושלים

יו"ר ש"ס אריה דרעי מתקשה להוביל מהלכים ברשימות בבחירות לרשויות המקומיות מבלי לעורר מהומות. כעת, כ-20 מרבני שכונת רמת שלמה בירושלים פונים במכתב לדרעי ובו הם קוראים שלא להדיח את שלמה ברסקה, סגן ראש העיר, מרשימת ש"ס למועצת העיר, וזאת בשל כוונת דרעי להחליף את נציגי ש"ס (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
המכתב לצד דרעי (צילום: פלאש 90)

פרסום ראשון: רבני שכונת רמת שלמה בירושלים יוצאים נגד החלטת יו"ר ש"ס אריה דרעי ומבקשים שלא להדיח את סגן ראש עירית ירושלים שלמה ברסקה ממועצת העיר.

לפני כחודשיים חשפנו לראשונה על החלטתו של דרעי להדיח את ארבעת חברי מועצת העיר ירושלים, אלי שמחיוף, שלמה ברסקה, אשר מישאלי ושמואל יצחק, ולמנות תחתם ארבעה נציגים חדשים.

אך כנראה שדרעי לא יצליח לבצע את המהפך ברשימה בצורה שקטה, לאחר שבכירים בש"ס תקפו את דרעי על כוונתו להדיח את אלי שמחיוף למרות קרבתו למרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף, כעת רבני שכונת 'רמת שלמה', בה מתגורר ברסקה, יוצאים במכתב לדרעי ומבקשים שלא להדיח את שלמה ברסקה.

במכתב שנשלח לדרעי והגיע לידי "כיכר השבת" נכתב: "אנו החתומים מטה פונים בזה בקריאה אישית ונרגשת למעלת כבודו, להמליץ ולחזק את ידיו של תושב שכונתנו, ידידנו היקר, איש רב פעלים, רבי שלמה ברסקה שליט"א - סגן ראש העיר, אשר כולנו נהנים ממנו, מפעולותיו הברוכות לכל תושבי העיר ללא יוצא מן הכלל, הנ"ל מוסר את עצמו לטובת הציבור ללא הרף, ומטפל כראוי לכל פניה כקטון כגדול".

בסיום המכתב, לאחר שבחים רבים לברסקה פונים הרבנים לדרעי: "לדעתנו ברכה רבה היא להשאירו על כנו בעבודת הקודש, ויוסיף עוד כהנה וכהנה בעז"ה".

על המכתב חתמו כ-20 מרבני השכונה ובראשם רבה של רמת שלמה הרב אברהם סמג'ה.

כעת יצטרכו עשרות הרבנים להמתין ולראות האם דרעי יישאר בכוונתו להדיח את ברסקה נגד בקשתם ורצונם או שמא ישנה את דעתו.

כזכור, ביום חמישי הבאנו דברים קשים שאמרו בשבוע שעבר בכירים בש"ס נגד כוונתו של דרעי להדיח את אלי שמחיוף מעיריית ירושלים: "אריה מנסה להראות לתקשורת שהוא מגיע עם 'משהו חדש' ושהוא מרענן את הרשימות, למה הוא מרענן רק בירושלים? מדוע הוא לא מרענן בשאר הארץ, הוא יודע שבירושלים התקשורת מתעסקת כעת, אז הוא רוצה לרצות את האנשים שלו ולהראות להם שיש שינוי, אבל במציאות הוא גורם לנזק בלתי הפיך לרשימה" אמר בכיר בתנועה.

"שמחיוף גרם לנחת רוח למרן הרב עובדיה יוסף יותר מכל הנציגים בכנסת" אומר הבכיר בש"ס: "מידי שנה הרב מגיע לבנייני האומה ורואה אלפי בחורי הישיבות מבני עדות המזרח שעברו את המבחנים של שמחיוף, זו השמחה האמתית של הרב, אז למה להדיח אותו? אין לזה הסבר אחר מלבד נקמות אישיות או דיקטטורה נוסח יאיר לפיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר