בן עטר נגד דרעי: שוקל לרוץ לראשות עיריית ירושלים

מאוכזבי דרעי יוצאים לדרך עצמאית: שמואל בן עטר,מבעלי תחנת הרדיו הפיראטית 'קול האמת' ומי שנחשב בעבר למקורבו של אריה דרעי - שוקל לרוץ לראשות עיריית י-ם בצורה עצמאית: "כאדם שמסר את נפשו למען דרעי, ציפיתי לייחס אחר" (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
פגוע מדרעי, שמואל בן עטר (צילום: פייסבוק)

מאוכזבי דרעי: פעילי ש"ס שונים ברחבי הארץ, שסברו כי יקבלו תמורה מהיו"ר החדש אריה דרעי לפעילותם במשך השנים, אולם נענו בשלילה, יוצאים לדרך עצמאית.

אחד מהם הוא שמואל בן עטר, מאנשיה הבולטים של מחאת 'שאגת אריה' בזמן כניסתו של דרעי לכלא, ומי שהיה מבעלי רדיו 'קול האמת' ונחשב באותה תקופה לאחד האנשים הקרובים ליו"ר ש"ס, מאוכזב בימים אלו מהתעלמותו של דרעי מבקשתו לשמש כחבר מועצת עיריית ירושלים מטעם התנועה.

כעת, נודע ל'כיכר השבת' כי בן עטר שוקל לרוץ לראשות העיר כמועמד החרדי היחיד במירוץ: "אני שוקל ברצינות את האפשרות לרוץ לראשות העיר ירושלים" אומר בן עטר בשיחה עם 'כיכר השבת': "כמה מגדולי הרבנים, במיוחד מהציבור הספרדי, דברו איתי ואמרו לי שאני אגיש מועמדות, הם אמרו לי שלא ייתכן שיהיו רק מועמדים חילונים".

בן עטר אומר כי עומדת בפניו גם האפשרות להתמודד לתפקיד חבר מועצת העיר מטעם מפלגת 'ירושלים מאוחדת' בראשות אריה קינג.

בשיחה עם 'כיכר השבת', בן עטר לא חוסך ביקורת מיו"ר ש"ס וטוען כי הוא מתעלם גם מהודעות הסמס שלו: "לא היה בן-אדם בעולם שנתן לדרעי כמו שאני נתתי לו, הוא הבטיח לי לפני הבחירות לכנסת לשים אותי ראש הרשימה בירושלים, או בתפקיד יו"ר המועצה הדתית, זה מה שאני יכול להגיד.. אני לא יודע.. כאדם שמסר את נפשו למען דרעי, ציפיתי לייחס אחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר