ביתר עילית: כל החסידויות בגוש אחד

בישיבת הזדהות שנערכה באולם מועצת העיר ביתר עילית, הביעו נציגי כלל החסידויות בעיר את השתייכותם לרשימת 'ביתר מאוחדת' תחת ראה"ע הנוכחי מאיר רובינשטיין (בארץ, מקומי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

אחדות בביתר: בערים השונות ברחבי הארץ מקיימים בימים האחרונים ישיבת מועצה מיוחדת הנקראת "ישיבת הזדהות", במהלכה מכריזים נציגי הסיעות השונות על השתייכותם המפלגתית.

בחלק מהערים, גורם הדבר לסערה פוליטית, וזאת לאור החלטותיהם של חלק מהנציגים להכריז על השתייכות פוליטית שונה ממה שתכננו מלכתחילה.

בניגוד לכך דווקא בעיר ביתר שוררת הפעם תחושת אחדות. בישיבת הזדהות לקראת הבחירות המוניציפאליות שנערכה הערב באולם המועצה, הביעו נציגי כלל החסידיות את הזדהותם ברשימת 'ביתר מאוחדת'. שבראשה עומד ראש העיר, מאיר רובינשטיין וכן הנציגים מהחסידויות בויאן. קרלין. חב"ד. צאנז. ערלוי. ויז'ניץ וכלל חסידי.

נציגי מפלגת ש"ס הביעו אף הם את הזדהותם כגוש אחד ברשימת 'ביתר מאוחדת', רשימה שבה התמודדו במשותף עם ראש העיר מאיר רובינשטיין גם בבחירות קודמות.

נציגי דגל התורה ובראשם היו״ר החדש הזדהו ברשימת 'צדק' ונציג סיעת 'טוב' ישראל פכטר הזדהה בצורה עצמאית.

בסיום הישיבה אמר ראש העיר, מאיר רובינשטיין כי בשורת האחדות היוצאת מביתר עילית משקפת קדנציה של אחדות שלה היו שותפים כל חברי העיריה המייצגים את כל רבדי התושבים של העיר.

"אני מברך את כל החברים והתושבים ומייחל שאחדות זו תישמר גם בקדנציה הבאה כיאה לעיר התורה והחסידות היקרה לנו מכל, ביתר עילית.אני בעד שהתושבים יביעו את דעתם בקלפי ויבחרו את נציגיהם כראות עיניהם" אמר רובינשטיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר