הפילוג הליטאי:

'הפלג הירושלמי' ירוץ בצורה עצמאית למועצה בקריית ספר

לאחר דיון ממושך בביתו של הגאון רבי שמואל אויערבך, הוחלט כי הפלג הירושלמי ירוץ באופן עצמאי למועצת מודיעין עילית. איש עיתון 'הפלס' ישעייהו ווין, ייגבש את הרשימה. ב'דגל' לא חוששים: "אין שום משמעות להכרזות כאלו ואחרות, אנו לא מתייחסים לזה אפילו לא בגדר של איום" (חרדים, מקומי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ווין עם הגר"ש אויערבך (צילום: כיכר השבת)

הפילוג הליטאי, גרסת הבחירות המונציפאליות: ביום חמישי האחרון, בשעה 01:30 בלילה, התכנסו בביתו של הגאון רבי שמואל אויערבך עסקנים בכירים הנמנים על ראשי "הפלג הירושלמי".

הללו הגיעו למעונו של הרב אויערבך, בכדי לקבל את הכרעתו לפיה רשימה עצמאית תתמודד בעיר מודיעין עילית.

בין הנוכחים, היה גם ישעיהו וויין מאנשי עיתון 'הפלס', שקיבל הוראה חד משמעית להתחיל ולגבש רשימת מועמדים שתרוץ ברשימה נפרדת בעיר מודיעין עילית, וזאת לצד הרשימה הליטאית הוותיקה בעיר בראשותו של ראש העירייה יעקב גוטרמן.

בעקבות הדברים, כינס ווין כבר ביום שישי 15 עסקנים מקרב הציבור הליטאי במודיעין עילית, והללו הודיעו על פתיחת מטה מקומי על מנת ולהתחיל את ההערכות לבחירות בימים הקרובים.

על פי הערכות גורמים העומדים מאחורי המהלך הפוליטי, סיכויי הרשימה החדשה לקבל בעיר החרדית מספר נציגים הינו גבוה ולדעתם בעבודה נכונה ומאומצת הם יהיו "הפתעת הבחירות".

יצויין, כי לדברי גורמים בפלג הירושלמי, ישנם מספר ערים נוספות ברחבי הארץ בהן נבחנת התמודדות ברשימה נפרדת, כשבין היתר גם בבני ברק עלתה הצעה דומה, אולם החלטות סופיות עדיין לא התקבלו, והדבר נתון להכרעתו המוחלטת של מנהיג הפלג - הגר"ש אויערבך.

גורמים ב'דגל התורה' אומרים בשיחה לכיכר השבת "כולנו זוכרים את קולות הספינים והרעש שניסו גורמים שונים לעשות בזמן הבחירות לכנסת, כולם יודעים שאין לאותם אנשים שום כח ביד, הציבור כולו יבחר בדגל התורה הכפוף להוראות גדולי ישראל שליט"א".

"חוץ מלנסות לייצר כותרות ורוח אין שום משמעות להכרזות כאלו ואחרות, אנו לא מתייחסים לזה אפילו לא בגדר של איום" אמרו ב'דגל'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר