בית הגראי"ל שטיינמן: אין הכרעה על תמיכה במשה ליאון

בית הדין של 'הליכוד' החליט הבוקר (רביעי) כי משה ליאון יהיה מועמד התנועה לראשות העיר ירושלים, בבית הגראי"ל שטיינמן מבהירים כי טרם קיבל הכרעה האם לתמוך בליאון (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגראי"ל טרם הכריע. משה ליאון (צילום: פלאש 90)

הקרב על ראשות עיריית ירושלים: הבוקר (רביעי) הוחלט כי משה ליאון הוא המועמד של 'הליכוד' בירושלים. בנתיים, בסיעת 'דגל התורה' מבהירים כי עדיין ממתינים להכרעה.

בית הדין של תנועת הליכוד החליט הבוקר לדחות את העתירה שהוגשה על-ידי חבר סניף המפלגה בירושלים יאיר גבאי כנגד התמיכה של מוסדות המפלגה במועמדותו של משה ליאון לראשות עיריית ירושלים וקבע כי אין מקום להתערב בהחלטת מוסדות התנועה והורה לגבאי למשוך את עתירתו.

בעקבות כך צפויה ביום ראשון מפלגת הליכוד ביתנו להציג את רשימתה לעיריית ירושלים כשבראשה ניצב ליאון שיתמודד מטעמה על כהונת ראש העיר מול ניר ברקת שמכהן בתפקיד כיום ומתמודד לקדנציה נוספת.

בתוך כך במפלגות החרדיות נערכים לקראת תמיכה אפשרית, ככל-הנראה במועמדותו של ליאון שהינו דתי וקשור למסורת ולמורשת ישראל.

יצוין כי למרות ההכרזה הצפויה, הן מטעם סיעת ש"ס לאור תמיכתו של אריה דרעי, והן מטעם 'יהדות התורה' על תמיכתם בליאון, הרי שכעת מבקשים לשמור במפלגות החרדיות על דממת אלחוט וזאת על-מנת של "להרוס" את סיכויו של המועמד בקרב הציבור הכללי.

הבוקר, מכחישים גורמים מוסמכים בביתו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן את הפרסומים הבלתי אחראים, לפיהם, כביכול מרן הגראי"ל כבר הודיע על החלטתו לתמוך במשה ליאון.

בבית הגראי"ל מבהירים כי בימים הקרובים יעלה הדבר על שולחנו ותתקבל ההכרעה לאחר בחינת כל השיקולים.

זה לא סוד שרבים בתנועה מצדדים בתמיכה בליאון, אומרים הבוקר בכירים ב'דגל התורה' ומוסיפים כי אמנם כך מסתבר שיקרה אך הם מדגישים כי ראש הישיבה עוד לא הביע את דעתו הפומבית בנידון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות