שינויים בבעלזא: הרב מיכל הלברשטאם יחליף את אברהם פיינר ברשימה בירושלים

פרסום ראשון: הרב מיכל הלברשטאם, ממייסדי בית המדרש של חסידות בעלזא בי-ם, הוא נציג חסידות בעלזא ברשימה המקומית. הלברשטאם יחליף בתפקידו את אברהם פיינר (כיכר העיר)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הלברשטאם, במרכז (צילום: ארכיון בעלזא)

בבעלזא עושים שינויים: הנציג החדש של החסידות בעיריית ירושלים שנבחר הערב ע"י כ"ק מרן האדמור מבעלזא, הנו העסקן הרב מיכל הלברשטאם ממקימי ומייסדי ביהמ"ד הגדול בקרית בעלזא ירושלים ובן האדמו"ר מקשאנוב זצ"ל.

"הלברשטאם זוכה להערכה גדולה בחסידות ופעל בשנים האחרונות לסייע לכלל ולפרט" אומרים העסקנים.

הלברשטאם יחליף בתפקידו את אברהם פיינר שכיהן עד היום כחבר מועצת העיר ירושלים מטעם בעלזא.

כזכור, בשבועות האחרונים עמדה בעלזא במרכז העימות בין תנועת אגודת ישראל החסידית לדגל התורה הליטאית, בשאלה על חשבון מי ישובץ נציג החסידות.

בדגל התורה טענו כי בעלזא החליטה ממזמן שהינה חלק מאגודת ישראל, ולכן הנציג שלה צריך להיות במסגרת הרשימה החסידית.

מנגד, באגודת ישראל הבהירו כי אין מקום לעריכת שינויים וכי באם ההסכמים נפתחים מחדש הרי שהסיעה החסידית תבוא אף היא בדרישות חדשות כלפי דגל התורה.

בבעלזא לא מוטרדים מהויכוח, שם מבהירים כי מקומה של החסידות מובטח ולא משנה באיזה מסגרת או תנועה. במקביל שולחים עסקנים בחסידות עקיצה כלפי גורמים פוליטים המפיצים שמועות בשמה של החסידות כאילו ותמיכתה מובטחת לאחד המועמדים המתמודד במרוץ לראשות העיר. "בעלזא הינה חסידות גדולה ובכירה בירושלים כמו גם בכל הארץ וזכותה וחובתה לנהל מגעים עצמאיים עם כל הגורמים. אנחנו במשא ומתן והצגנו רשימת דרישות כשהכל עדיין מונח על השולחן וההכרעה תיפול לבסוף ע"י ההנהגה הרוחנית". אומרים העסקנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר