דרעי: נתמוך ברובינשטיין בלי קשר לפרוש

למרות הקרע בין ש"ס ובין משפחת פרוש עקב סוגיית אלעד, הודיע יו"ר ש"ס על תמיכתו במאיר רובינשטיין איש שלומי אמונים, לתפקיד ראש העיר ביתר עילית, "לא רוצים מחלוקת גם בביתר" (מקומי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מאיר רובינשטיין (צילום ארכיון: מאיר אלפסי)

הבחירות לרשויות המקומיות: בזמן שהעיר אלעד נערכת לקראת מערכת בחירות סוערת, יו"ר ש"ס אריה דרעי שולח צפירת הרגעה לעבר ראש עיריית ביתר מאיר רובנישטיין - איש שלומי אמונים, ומודיע כי יתמוך בו בלא קשר למשפחת פרוש והמאבק באלעד.

מחר (שני), צפוי סגן ראש עיריית אלעד ישראל פרוש להגיש את מועמדותו לראשות העיר, ובכך לפתוח את הקמפיין בניסיון לכבוש את העיר הספרדית. היו שטענו כי דרעי "ינקום" כביכול במשפחת פרוש השולטת ב'שלומי אמונים', ויסיר את תמיכתו במאיר רובינשטיין, המתמודד לקדנציה שנייה בעיר ביתר.

אולם הבוקר, דרעי הרגיע את הרוחות, ובמסר שהעביר לראש עיריית ביתר נאמר כי התמיכה של ש"ס בו אינה תלויה במאבק בעיר אלעד וכי אין בכוונו לגרור עיר נוספת למחלוקת.

כזכור, בשבוע שעבר הכריע מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף, והודיע כי צוריאל קריספל הוא מועמד ש"ס לתפקיד ראש העיר אלעד, בכך יצאו לדרך הבחירות בעיר, שיאופיינו במאבק בין הציבור האשכנזי בעיר התומך בפרוש לציבור הספרדי התומך בקריספל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות