כיכר העיר • הבחירות בביתר עילית

חברי 'דגל' מכריזים מלחמה נגד רובינשטיין: יש להחליפו

ברגע האחרון לפני תום מועד הגשת הרשימות, פונים חברי הסניף המקומי של "דגל התורה" בעיר ביתר עילית לחברי הכנסת וראשי התנועה הארצית, בבקשה שלא לתמוך בראש העיר הנוכחי מאיר רובינשטיין לקדנציה נוספת. "כל הסכם שייחתם עם רובינשטיין לא יספק את הציבור היודע שיש דחוף להחליפו" (כיכר העיר)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
(צילום: מאיר אלפסי)

הבחירות לרשויות המקומיות: רגע לפני סיום מועד הגשת הרשימות, מטילים חברי סניף 'דגל התורה' בביתר עילית פצצה, וקוראים לראשי 'דגל התורה' הארצית שלא לתמוך במאיר רובינשטיין - ראש העיר הנוכחי - לקדנציה נוספת.

במכתב עליו חתומים חברי הסניף המקומי, ומתפרסם במלואו לראשונה ב'כיכר השבת', כתבו חברי הסניף לח"כ משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר כי יש להחליף את רובינשטיין בראש עיר חדש, תוך הסכמה עם ש"ס וחסידויות נוספות בעיר המאוכזבות לדבריהם מתפקודו של רובינשטיין.

"אנו פונים אליכם בדחיפות בקריאה של הרגע האחרון לפני סגירת הרשימות לבחירות המוניציפאליות, להימנע מחתימת הסכם בין תנועת דגל התורה לבין ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין ומפלגתו" נפתח המכתב עליו חתומים חברי הסניף המקומי.

מכתב חברי הסניף בביתר עילית (צילום: כיכר השבת)

"אנו חשים חובה שלא למעול בתפקידנו, וליידע אתכם בדברים דלהלן, הנוגעים לאלפי בני תורה בעירנו, אשר בשנים האחרונות חשו היטב על בשרם את משמעות היות נציגנו בעירייה רחוקים ומנותקים מכל תפקיד ביצועי".

במכתב, קוראים חברי הסניף להעמיד מועמד חדש תוך הסכמה עם ש"ס: "קיים סיכוי אמתי להציב מועמד מוסכם מטעמינו ומטעם ש"ס, אשר בסיועם של חסידויות שונות המאוכזבים גם הם מרובינשטיין ניתן בהחלט לנצח ולכבוש את ראשות העיר".

"כל הסכם שייחתם עם רובינשטיין לא יספק את הציבור היודע היטב שיש צורך דחוף להחליפו" נחתם המכתב.

כזכור, לפני שבוע הודיע יו"ר ש"ס אריה דרעי כי למרות המתיחות בין ש"ס ומשפחת פרוש (המנהיגה את שלומי אמונים, אליה משתייך רובינשטיין) ש"ס תתמוך בראש העיר הנוכחי של ביתר לקדנציה נוספת.

גורם המקושר לאנשי הקמפיין של משפחת פרוש בערים השונות, ובהם גם בביתר עילית שם מתמודד נציג שלומי אמונים מאיר רובינשטיין, מציין בשיחה עם 'כיכר השבת', כי מכתב חברי הסניף מגיע בעיצומו של מאבק כוחות ברשימה המקומית של דגל התורה. ומטרתו לדבריו היא ככה"נ להביא לרווח נוסף עבור אחד הצדדים לקראת סיום הגשת הרשימות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר