הבחירות בבני ברק

ירחמיאל שניידר: "רבנים ואדמו"רים תומכים בי"

למרות הלעג לו הוא זוכה ברחובות, תושב בני ברק ירחמיאל שניידר, הגיע היום למועצה בכדי להגיש את רשימתו. "אין לי ספק שאנצח" אמר שניידר שהגיע מלווה בבני משפחתו למקום הגשת הרשימות. צפו בוידאו (כיכר העיר)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שניידר ובנו (צילום: ישראל כהן)

בוועדת הבחירות בבני ברק, מחכים כעת במתח רב למועמדים השונים שיציגו בשעות הקרובות את מועמדותם, וכן את הרשימות השונות למועצת העיר.

מי שהזדרז והגיע להגיש את רשימתו בין הראשונים, הוא ירחמיאל שניידר, שהגיע מלווה בבניו לבניין העירייה.

אלא, שמהר מאוד התברר כי שניידר שכח בביתו את הצ'ק אותו על המועמדים להפקיד בעת הגשת הרשימה, ועל כן נאלץ לשוב על עקבותיו כשהוא מבטיח שיחזור בקרוב.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מביע שניידר אופטימיות כי ינצח בהתמודדות. "אנחנו יוצאים לדרך חדשה אין לי ספק שאנצח" הוא אומר.

לדבריו, הוא כבר נתקל באיומים מגורמים שונים שלוחצים עליו שיסיר את מועמדותו, אך הוא אינו מתכוון להיכנע. "נרוץ עד הסוף". הוא מבטיח.

באשר לתמיכתם של אדמו"רים ורבנים, מבטיח שניידר לחשוף את השמות כבר בקרוב.

לשיחת שניידר עם 'כיכר השבת', האזין תושב שכונת פרדס כץ, שהביע במקום תמיכה במועמדותו של שניידר, אלא, שלאחר מכן התברר כי השניים מתחרים, וזאת עקב שאיפתו של תושב פרדס כץ עצמו להתמודד לראשות העיר. השניים אגב, מבטיחים כי ישמרו על תרבות דיון וויכוח, ויכבדו זה את זה גם במהלך מערכת הבחירות שניצבת בפתחה.

יכבוש את לבם של הבני ברקים? ירחמיאל שניידר ובנו (צילום: ישראל כהן)

קו הנייעס הפוליטי של ירחמיאל שניידר

למרות שקווי נייעס המייצגים בצורה נסתרת מועמדים פוליטיים שונים קיימים כבר שנים ארוכות, שניידר הוא המתמודד הראשון בבחירות המקומיות שהשיק קו נייעס בו מגיש החדשות הוא לא אחר מאשר הוא בעצמו.

בקו, מביא שניידר בין היתר 'עדכוני חדשות' מקמפיין הבחירות שלו, וכן מרגיע את קהל בוחריו ש'הוטרדו' מכך שלא הוצבו עד כה שלטי בחירות בעיר.

בשיחה למוקד העונה לשם "קול בני ברק", תקבלו פתיח בו מוסבר כי הקו הוא "הקו החם של תנועת חם בראשות הרב ירחמיאל שניידר המתמודד לראשות העיר ולמועצת העיר בני ברק".

לאחר הפתיח הנאמר בטון דרמטי משהו, תועברו למערכת ניתוב, כאשר האופציות הן: חדשות, ראיונות, ו"הודעות מיוחדות מאת הרב שניידר".

במסגרת ערוץ החדשות בקו הקולי, נשמע בין היתר שניידר כשהוא מספר על "עומס כניסות" לקו החדשות אותו הוא מפעיל: "מדבר ירחמיאל שניידר המועמד לראשות העיר בני ברק ולמועצת העיר, אנו מתנצלים על תקלה שקרתה עכשיו במערכת".

שניידר נשמע כשהוא מסביר מדוע אירעה התקלה: "עקב עומס שלכם לאחר 54 אלף כניסות במשך שבוע וחצי. תודה רבה לכם על העידוד החם".

להאזנה לקו הנייעס המקורי - הקליקו כאן

בהכנת הידיעה השתתף ניסים פרץ

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר