נתיבות: דרעי החליט שלא להתערב בבחירות לראשות העיר

לאחר מאבק מתמשך בין הפלגים בעיר נתיבות, יו"ר ש"ס אריה דרעי החליט כי תנועת שס"ג שרצה למועצה המקומית, לא תתערב בבחירות לראשות העירייה ולא תביע תמיכה במי מהמועמדים (כיכר העיר)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס אריה דרעי (צילום: פלאש 90)

הבחירות לרשויות המקומיות: יו"ר ש"ס אריה דרעי מבהיר היום במכתב לתושבי העיר נתיבות כי החליט שלא להתערב בבחירות לראשות העיר וכי הוא קורא לתומכי ש"ס להצביע כרצונם.

כזכור, סביב העיר נתיבות מתנהל זה מספר שבועות מאבק בין הפלגים בעיר, כאשר הרב יורם אברג'ל, ראש מוסדות 'רב פעלים' בעיר הודיע על תמיכה ביחיאל זוהר לתפקיד ראש העיר. מנגד, רבני משפחת אבוחצירא התנגדו לתמיכת תנועת ש"ס בזוהר.

הרב אברג'ל לקח צעד אחד קדימה, והוציא מאות אברכים מרשת הכוללים שבראשותו בעיר - להפגנה מול משרדו של דרעי בהר חוצבים בירושלים, זאת בכדי ללחוץ על עליו להודיע על תמיכה בזוהר.

בשבועות האחרונים, ניסה דרעי להגיע להסכמות עם הרבנים בעיר אך ללא הצלחה, מה שהביא אותו למצב בו תנועת ש"ס מודיעה כי אינה תומכת באף מועמד.

במכתב שהוציא היום (שלישי) דרעי הוא כותב: "לכל מאן דבעי, רשימת שס"ג (ש"ס ויהדות התורה י-כ) המתמודדת למועצת העיר נתיבות, מתמודדת למועצת העיר בלבד, בעניין הבחירה לראשות העיר אין אנו מביעים עמדה".

אי הבעת התמיכה של דרעי במועמד כלשהו, מהווה מכה מוחצת לאנשי הרב אברג'ל שניסו במשך התקופה האחרונה ללחוץ על דרעי ולהביא לתמיכתו ביחיאל זוהר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר