הבחירות לרשויות המקומיות

תנועת טוב: פינדרוס 'הבריז' מעימות תקשורתי עם ורדיגר

יו"ר סיעת יהדות התורה בירושלים בחר שלא להתייצב לעימות שנקבע מבעוד מועד עם חנוך ורדיגר, יו"ר טוב לירושלים, ועם נציגים נוספים, כך טוענים ב'טוב': "הם מפחדים, כי הם כשלו בכל תחומי אחריותם". בעימות, התבטא ורדיגר נגד אפלית ספרדיות בסמינרים והטיח בנציג ש"ס: "אתם תעלמו מהר מאוד" (חרדים,מקומי)

יצחק פינדרוס לצד חיים אפשטיין (צילום: שלומי כהן)

הבחירות לרשויות המקומיות: יצחק פינדרוס, יו"ר סיעת 'יהדות התורה' המתמודדת בבחירות הקרובות למועצת העיר ירושלים, 'הבריז' אמש (חמישי) מעימות שהתקיים בתכנית 'הקבינט' ברדיו 'קול חי' עם נציגי מפלגות שונות, כך טוענים בתנועת 'טוב'. לדברי משתתפים בתכנית, נודע להם על אי הגעת פינדרוס רק עם הגעתם לאולפן.

בעימות השתתפו אמש חנוך ורדיגר, נתי לסרי, מועמד ברשימת ש"ס בירושלים, אלישע פלג, מועמד ברשימת הליכוד ביתנו של ליאון, אבריימי קרויזר, יועצו של ניר ברקת לענייני חרדים, דב קלמנוביץ', יו"ר רשימת הבית היהודי בירושלים, לצד המנחים, גואל ועקנין, ויוסי שוינגר.

במהלך השידור, התפתחו עימותים סוערים בין נציגי הרשימות. בפעם הראשונה היו אלה קרויזר ופלג שהתעמתו על זהות ראש העיר המתאים ביותר לירושלים בכלל ולחרדים בעיר בפרט. במהלך העימות הטיח פלג בקרויזר האשמות אישיות, כשקרויזר בתגובה הזכיר לפלג כי הוא היה בין אלה שאישרו את חוזה העסקתו בעירייה.

סבב סוער נוסף נרשם בעימות בין חנוך ורדיגר לנתי לסרי. ורדיגר האשים את עסקני ש"ס בחוסר מעש אל מול האפלייה הקשה של ספרדיות בקבלה לסמינרים, והטיח בלסרי כי "אתם תעלמו מהר מאוד". לסרי בתגובה טען כי ורדיגר מסלף את העובדות.

במהלך הדיון, עקץ ורדיגר את יצחק פינדרוס על אי ההגעה לעימות: "נציגי יהדות התורה הבריזו מהדיון. מעניין למה? הרי הם עשו המון כל הקדנצייה", אלישע פלג התייחס גם הוא ל'הברזה' וטען כי אילו היה יודע שנציגים מיהדות התורה לא ישתתפו - הוא לא היה מגיע לדיון.

יצויין, כי בעימות היה אמור להשתתף גם נציג רשימת 'בני תורה', חיים אפשטיין, שבחר אף הוא שלא להתייצב.

יש לציין כי בשבוע הוצע לפינדרוס להתעמת עם ורדיגר במסגרת שידורי רדיו "קול ברמה", אולם הוא סרב לבקשה.

ממטה הסברה של 'טוב לירושלים' נמסר בתגובה לאי הגעת פינרוס כי: "הם מפחדים מעימות. במשך קדנציה שלמה העסקנים של יהדות התורה כשלו בכל התחומים שהיו אמונים עליהם. ההתמקדות של 'טוב לירושלים' במסגרת הקמפיין בנושאי חינוך, תעסוקה ואיכות חיים - התחומים שחשובים באמת לכל יהודי חרדי בירושלים, תפס את עסקני יהדות התורה לא מוכנים".

במקביל, גורם ב'יהדות התורה' דחה בשיחה עם 'כיכר השבת' את הטענות לפיהן פינדרוס ביטל ברגע האחרון את הגעתו לעימות, ואמר כי הוא כלל לא אישר את השתתפותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר