פתח תקווה: אורי אוהד התברך אצל גדולי ישראל

הציבור החרדי והדתי בפתח תקווה מתלכד סביב מועמדות אורי אוהד לראשות העיר. אוהד התקבל בבתי מרנן הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי וקיבל את ברכתם. תיעוד (כיכר העיר)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
אורי אוהד אצל מרן הגראי"ל שטיינמן (צילום: פלאש 90)

שבוע לפני הבחירות לרשויות המקומיות, הציבור החרדי והדתי בפתח-תקווה מתאחד סביב מועמדותו של ראש העיר המכהן, אורי אוהד, לראשות העיר.

בשבוע האחרון, ש"ס, יהדות התורה והבית היהודי, יחד עם כל הקהילות בעיר חברו למטות משותפים למען ראש העיר אורי אוהד, לאחר שנחתם הסכם לשיתוף פעולה בקדנציה הקרובה.

לאחר חתימת ההסכם, הגיע אורי אוהד לבתי גדולי ישראל, מרנן הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי, כשהוא מלווה בנציגי 'יהדות התורה' אליהו ברוכי וישראל פרידמן.

הרבנים, שהורו על התמיכה במועמדות אוהד, האצילו עליו מברכותיהם שיצליח בבחירות.

במוצאי שבת נערך ערב תמיכה במועמדותו של אורי אוהד, בבית שלמה ולס, מראשי קהילת 'אבי עזרי' בשכונת גני הדר, בה השתתפו רכבים ותושבים מהאזור יחד עם סגן ראש העיר אוריאל בוסו וראש העיר אורי אוהד.

אוהד סיפר לנוכחים על הקשר האישי שנוצר בינו לבין בוסו ושלמרות היריבות הפוליטית מהעבר הם צועדים יד ביד בכל דבר. "המטרה היא שכל תושב בעיר יקבל את כל מה שהוא צריך", הוסיף אוהד.

אוריאל בוסו אמר שבהסכם השיתוף פעולה ביניהם הוחלט על הקמת אגף מבני דת ובכך יוכלו לתמוך בבתי כנסת ובמוסדות תורה בעיר.

שלמה ולס ראש המטה המשותף, אמר כי "אנו בשיאן של ההכנות האחרונות לקראת יום הבחירות, אנו בטוחים שסיכויו של ראש העיר מר אורי אוהד לנצח גבוהים מאוד, לאורך כל הקמפיין יש לנו תמיכה חזקה מהתושבים בשכונות החרדיות בעיר. ראש העיר מגיע לשולחן עם השיגים משמעותיים. לאורך כל הקדנציה אוהד פעל בהגינות כלפי כל המגזרים. ולכן אנו בטוחים שהוא הראוי להמשיך בתפקיד חשוב זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר