מדריך: כך תטפלו במכשיר סלולרי שנפל למים

יצאתם לתעד בובות בשלג ומכשיר הסמארטפון החליק לכם מהיד היישר לתוך שלולית? זה לא סוף העולם, קבלו את המדריך השלם להצלת סלולרי רטוב (סמארטפונים, דיגיטל)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

יצאתם לתעד את השלג או סתם עמדתם לרחוב הגשום והמכשיר הסלולרי שלכם נרטב? זה לא סוף העולם.

כך תצילו את המכשיר שלכם:

1. אל תנסו להפעיל את המכשיר או חלילה לחבר אותו לחשמל. כשזרם חשמלי בא במגע עם רטיבות, הוא גורם לקצר ומשם הדרך קצרה לנזק בלתי הפיך למכשיר.

2. ייבוש המכשיר: פרקו את חלקי המכשיר כמה שאפשר: פאנלים, סוללה, כרטיסי ה-SIM והזיכרון וייבשו כל אחד מהם באמצעות נייר סופג. בשלב שני, הפעילו מייבש שיער זרם אוויר קר על חלקי המכשיר (זרם אוויר חם עלול רק להזיק).

3. אורז: כן, אורז. הפיסות הקטנות והלבנות הללו יסייעו לספוג מהמכשיר נוזלים בלתי נראים. כיצד? הניחו את גוף המכשיר, ללא החלקים הנפרדים, בתוך קופסה אטומה מלאה באורז יבש (כמובן). הקפידו שהאורז יכסה את המכשיר ודאגו כי הקופסה תהיה במקום עם טמפרטורה נוחה למשך 24 עד 48 שעות.

שימו לב:

- על הטיפול ברטיבות להיעשות במהירות האפשרית.

- במידה והמכשיר נרטב באופן רציני, העדיפו להעביר אותו לתיקון במעבדה המסוגלת להתמודד עם רטיבות במקצועיות ואף להחליף חלקים פגומים.

- חשוב לדעת כי לרוב, שירות התיקונים החינמי של חברות הסלולר לא יכלול נזקי מים ורטיבות. מכשירכם יוגדר כמושבת ותיאלצו להשתתף בתיקון המכשיר או קניית מכשיר חדש.

לעיתים, הסכום שחברת הסלולר תגבה מכם, יעלה יותר מתיקון פרטי במעבדה. שווה להשוות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר