לאנדרואיד ולאייפון: האפליקציות הטובות ביותר להקלטת שיחות

קרה לכם שהבטיחו לכם בשירות הלקוחות של החברה הסלולרית חבילה במחיר זול במיוחד ולא קיימו? לא עוד. חמש אפליקציות לאנדרואיד ולאייפון שיקליטו בשבילכם את השיחות.

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

כיום רוב החברות מקליטות את שיחות הטלפון שלכם בפנייה לשירות הלקוחות, כך הם יכולים להשתמש בשיחת הטלפון שלכם כראיה בכל ענין משפטי, אבל מה עושים כשדווקא החברה הפרה את ההסכם או ההתחייבות. או שסתם אתם זקוקים להקליט את השיחות שלכם. במדריך זה נביא לכם חמש אפליקציות מומלצות לאנדרואיד ולאייפון.

לפני שנתחיל, חשוב לדעת שבמדינת ישראל הקלטת שיחה ללא ידיעת הצד השני עלולה להוות עבירה פלילית, ועלולה להיחשב כהאזנת סתר, לכן מומלץ לידע את הצד השני שאתם מקליטים אותו. זו אגב הסיבה שהחברות מפרסמות בזמן ההמתנה שהן מקליטות את השיחות.

אפליקציות הקלטת שיחות לאנדרואיד

ישנן עשרות אפליקציות להקלטת שיחות לאנדרואיד, אנחנו בחרנו לכם את שלשת האפליקציות הטובות ביותר לדעתנו, כשהתמקדנו באפליקציות חינמיות שיעבדו על רוב המכשירים, ובקלות.

לפני שתתחילו, עליכם לדעת שישנם טלפונים בהם לא ניתן להקליט את השיחה מתוך שיחת הטלפון עצמה, ולכן בכל האפליקציות אפשר לבחור שההקלטה תבוצע מהמיקרופון, ולא מהטלפון. אז אם השיחה אינה מוקלטת שנו בהגדרות את מקור השמע.

המתקדמת

נתחיל עם האפליקציה הפופולרית ACR. האפליקציה ניתנת בשני גרסאות, האחת חינמית והשנייה היא גרסת פרימיום שתעלה לכם כעשרה שקלים, ותאפשר לכם מלבד שאר הפונקציות, גם לסנכרן לדרופבוקס או לגוגל דרייב ולדואר האלקטרוני אוטומטית את ההקלטות.

ACR מציעה הרבה תכונות מתקדמות גם בגירסה החינמית שלה. כך תוכלו למשל לבחור מספרי טלפון שתמיד יוקלטו, או מספרים שלעולם לא יוקלטו, מלבד האופציה להקלטת כל השיחות, או שיחות נכנסות או יוצאות. תוכלו גם להגדיר על מחיקה אוטומטית הקלטות לאחר זמן מה, ולהחריג שיחות מסוימות על ידי סימונם כשיחות חשובות. כמו כן תוכלו להגדיר לאפליקציה למחוק אוטומטית שיחות קצרות של שניות בודדות לפי הגדרה שלכם, כך אם הועברתם לתא הקולי וניתקתם, ההקלטה תימחק אוטומטית.

תכונה חשובה נוספת היא אפשרות להקליט גם שיחות שמבוצעות מהדיבורית או מאוזנית הבלוטות'. מה שאינו אפשרי ברוב האפליקציות החינמיות. בנוסף, האפליקציה מאפשרת הקלטה במגוון רחב של פורמטים.

האפליקציה מגיעה עם עברית מלאה, וקלה מאוד לתפעול וניהול, ומותאמת לרוב מכשירי האנדרואיד. את ACR תוכלו להוריד כאן.

הפופולרית

הCall Recorder היא אחת האפליקציות הפופולריות להקלטת שיחות. וכמו קודמה היא מגיעה בשתי גרסאות, האחת חינמית והשנייה בתשלום. אלא שרוב התכונות המתקדמות של Call Recorder ניתנים להפעלה רק בגרסת הפרימיום.

בין התכונות של האפליקציה נמצאות מחיקה אוטומטית לאחר זמן, החרגת שיחות ממחיקה אוטומטית ועוד. אפשרות חשובה היא אפשרות לנעילת גישה להקלטה על ידי סיסמא. וכן ניתן להגדיר את איכות ההקלטה, ובכך לכסוך מקום איחסון.

בגרסת הפרימיום ניתן לסנכרן אוטומטית עם שירות דרופבוקס, וניתן גם לנהל את ההקלטה בסיום השיחה.

גם Call Recorder מגיעה עם עברית מלאה, וגם היא קלה ונוחה לתפעול. להורדה הקליקו כאן

הקלה

ועכשיו לאפליקציה חדשה יחסית בתחום - InCall Recorder, מעלותיה הגדולות הם שהיא חינמית לגמרי, ואינה מוגבלת כמו לגרסת פרימיום כמו השאר. וכן היא מקליטה את השיחות לפורמט MP3 בניגוד לשאר, וכך שעת הקלטה יכולה לתפוס מקום מועט ביותר של כמה MB בודדים לשעת הקלטה. בנוסף אם אתם בשיחה ממתינה האפליקציה תוכל להקליט את שני השיחות במקביל.

האפליקציה לא מצטיינת בתכונות מיוחדות. אבל בהחלט תעשה את העבודה למי שרק רוצה להקליט את השיחה. והיא קלה מאוד יחסית לשאר האפליקציות, וההקלטות לא יתפסו לכם הרבה מקום בזיכרון.

את האפליקציה ניתן להוריד מכאן

אפליקציות להקלטת שיחות באייפון (Iphone)

בניגוד לאנדרואיד, בה יש אין ספור אפליקציות, ומה שנותר הוא לבחור את הטובות ביותר, לאייפון אין אפליקציות שבאמת מקליטות שיחות. אלא הן מעבירות את השיחה לשרת של האפליקצייה עם שיחת ועידה, וכך הן מקליטות את השיחה. אנחנו מצאנו לכם שתי אפליקציות שיעבדו גם בישראל.

TapeACall Pro

TapeACall Pro היא אפליקציה אשר תעביר לכם את השיחה לשיחת ועידה, וכך תקליט את השיחה שלכם דרך השרתים שלה. האפליקציה היא בסיסית בלבד, והיא מציעה אפשרות להקלטת שיחות ולשמירתם על שרת מרוחק, כך שנחסך מכם מקום האחסון. כשתרצו להקליט את השיחה, לוחצים על הכפתור של האפליקציה, והיא תתחיל להקליט לאחר כמה שניות.

ניתן להוריד את האפליקציה מכאן (מחיר האפליקציה 34.00 ש"ח).

Call Recorder

Call Recorder גם היא מקליטה דרך שיחת ועידה, וניתן לשתף את ההקלטות ברשתות החברתיות. האפליקציה עצמה ניתנת להורדה בחינם, אך כדי להאזין לכל ההקלטות צריך לקנות 'קרדיט' לפי דקות האזנה. או לרכוש את האפליקציה במחיר 34.00 ש"ח.

את האפליקציה ניתן להוריד מכאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר