נתפס בביתו - בבית חנינא

תיעוד מהקסדה בכביש בגין בירושלים: כך הנהג נמלט מהשוטר

צעיר בן 24, תושב בית חנינא, נהג בפסילת רישיון בכביש בגין בירושלים, ונעצר על ידי שוטר. לאחר שנעצר, הנהג נמלט והחביא את רכבו סמוך לביתו, המשטרה הצליחה לתפוס אותו והבוקר הוא יובא לבית המשפט | צפו בתיעוד (חדשות משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הנהג בכביש בגין (צילום: דוברות המשטרה)

צעיר מבית חנינא, נתפס אמש (רביעי) סמוך לביתו שבבית חנינא במזרח ירושלים, לאחר שנהג בפסילת רישיון ונמלט משוטר בכביש בגין בירושלים.

שוטר תנועה של מחוז ירושלים, הבחין אמש בנהג בכביש בגין בעיר שעורר חשדו והורה לו לעצור בצד הדרך.

הנהג בתגובה, נעצר במקום והגיש לידי השוטר על האופנוע המשטרתי את רישיון הנהיגה, אז הורה לו השוטר להמשיך ולעצור בצד הדרך במקום בטוח לשם בדיקתו.

לאחר מרחק קצר, ביצע הנהג החשוד פרסה בניגוד להוראות השוטר, והחל בנסיעה פרועה על מנת לחמוק מהמקום. השוטר הזעיק תגבורת משטרתית בנסיון לעצור את הרכב. לאחר סריקות מהירות שערכו שוטרי מחוז ירושלים, בתוך זמן קצר הרכב אותר סמוך לבית מגוריו בשכונת בית חנינא שבירושלים כשהוא מכוסה במטרה להסתירו.

בדיקת רישיון הנהיגה שנמסר לידי שוטר התנועה, העלתה כי מדובר ברישיון השייך לבן משפחתו של הנהג החשוד וכי הנהג בפועל ברכב הנו פסול על ידי בימ"ש משנת 2020 וזאת למשך 10 שנים ולחובתו כבר מספר מקרים בהם נתפס נוהג בתקופת פסילה. שוטרי מחוז ירושלים איתרו ועצרו את הנהג החשוד, צעיר בן 24, והוא הועבר לחקירה ביחידת התנועה של מחוז ירושלים שבסיומה נכלא. בנוסף, לאחר שהושלמה בדיקת הרכב על ידי שוטרי הזיהוי הפלילי, הרכב נתפס ונגרר מהמקום אל מגרש אחסנה משטרתי.

הבוקר, יובא החשוד לבית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בכדי להגיש נגדו כתב אישום כבר בימים הקרובים תוך שהחל במקביל הליך לחילוט הרכב שבו נהג אמש.

"משטרת ישראל תפעל כנגד עברייני תנועה בדגש לנהגים רצידיוויסטים, המזלזלים בחוק והמסכנים במעשיהם את כלל משתמשי הדרך במטרה למצות עמם את הדין ולהרחיקם מהכביש למען שמירת ביטחונו ושלומו של ציבור הנהגים ומשתמשי הדרך", נמסר ממשטרת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר