פרשת וישלח

"התלבטתי איך להוציא כזה דבר צנוע לפייסבוק"

והשבוע, ב"נפלאות בפרשה", הרבנית רות בנימין, מקימת המיזם "בכל מאדך", שעוסק בתיעוד סיפורים של מסירות נפש לטבילה כהלכתה, מדברת על השליחות ומשתפת חלק מהסיפורים (נפלאות בפרשה, מאמע, כיכר TV)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: דודי פלוג)

"וישלח יעקב מלאכים לפניו אל עשיו אחיו, ארצה שעיר".

יעקב אבינו כבר מוכן לגאולה. הוא שולח מלאכים של ממש לעשיו, כדי שילכו ביחד לגאולה. הוא סיים את עבודת הבירורים בחרן ועליו נאמר הפסוק "ועלו מושיעים בהר ציון לשפוט את הר עשיו".

אבל העולם אינו מוכן, עשיו אינו מוכן ולכן הגאולה עוד לא הגיעה.

אבל כעת, בדורנו, לאחר כל היגיעה והמעשים שלנו במשך כל הדורות, הסתיימה גם עבודת הבירורים, שבה עלינו להוציא את הניצוץ האלוקי שבכל דבר ולהעלותו לקדושה. וכעת יש לפנינו משימה חדשה: להביא את התגלות המשיח לידי פועל ממש.

קבלו את הרבנית רות בנימין, אשת הרב גדעון שיחי', אמא וסבתא, ילידת ירושלים עיר הקודש וכיום גרה בישיבת שעלבים וקשורה לנוף איילון.

הרבנית בנימין עסוקה בכל ענייני המשפחה: ייעוץ ,ליווי לקראת נישואין ובמהלכם, הדרכת כלות והכשרת מדריכות כלות. היא מעבירה הרצאות בכל הארץ בנושאי הבית והמשפחה. בשנתיים האחרונות מתמסרת למיזם "בכל מאודך" שעוסק בתיעוד ושימור סיפורים של מסירות נפש לטבילה כהלכתה בתוך כל תפוצות ישראל.

היא אוהבת מאד אנשים וסבורה שהיכרות אישית ויחס חם, ישיר ואוהב, בכוחם להפיל חומות של ניכור וזרות. חולמת לכתוב על ספר על זיכרונות ילדותה בירושלים.

שאלנו אותה איך היא מתמודדת עם כל הריקושטים שמגיעים אליה, איזו נקודה בפרשה מעוררת אותה, אילו תגובות היא מקבלת על הסרטונים שיוצרת, מה עושה לה נחת רוח ועוד.

מרגש לשמוע איך הרבנית בנימין חדורת שליחות, אמונה ואהבה ולא מוותרת על הזהות היהודית והטהרה שלנו.

מוזמנות לספר לנו על חוויות של אחדות וקירוב לבבות בעם ישראל שלקחתן בהן חלק. גם פעולות קטנות כמו - להקשיב או לחייך למישהי שאיננו מכירות, חשובות.

מוזמנות להיות איתנו בקשר – נפלאות – בדף הפייסבוק או דרך המייל שמופיע כאן למטה.

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת.

mirisch1@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר