בעלי "צ'לסי" שכר מלון שלם לפסח

רומן אברמוביץ', המיליארדר היהודי-רוסי והבעלים של קבוצת הכדורגל "צ'לסי", שכר את כל 106 החדרים במלון היוקרה "בראשית" במצפה רמון ל-4 לילות בחג הפסח (ספורט)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
רומן אברמוביץ' (צילום: shutterstock)

רומן אברמוביץ', הבעלים היהודי של קבוצת הכדורגל האנגלית "צ'לסי" ואחד מהאנשים העשירים בעולם, שכר ל-4 לילות בחג הפסח את כל 106 החדרים במלון היוקרה "בראשית" הנמצא במצפה רמון.

עלות לילה במלון, המשתרע על פני 50 דונם עם וילות יוקרתיות שלחלקן יש בריכת שחיה פרטית, נעה בין 2,500-3,000 שקל, כך שהעלות הכוללת של שכירת המלון היא בסביבות 1.5 מיליון שקל.

כאמור, אבמוביץ' שכר את כל חדרי המלון, שנחשב לאחד המלונות הכי יקרים ויוקרתיים בארץ, כאשר החליט להביא לישראל את כל משפחתו כדי לחגוג כאן את ליל הסדר יחד עם חברים ומכרים.

אגב, אין צורך לדאוג לאברמוביץ' לגביי העלות הגבוהה של שכירת המלון, זאת מאחר ובשנת 2011 דורג על ידי המגזין העסקי פורבס במקום ה-53 בעושרו בעולם, עם הון אישי של 12.1 מיליארד דולר.

כאמור, אברמוביץ' הוא הבעלים של קבוצת הכדורגל האנגלית "צ'לסי", לאחר שרכש את הקבוצה בשנת 2003 והפך אותה לאחד ממועדוני הצמרת של הכדורגל העולמי.

הסיפור של אברמוביץ' מעניין בפני עצמו. הוא גדל בבית יהודי בליטא, כאשר התייתם מהוריו כבר בגיל 4. לאחר מות הוריו, דודו של אברמוביץ' אימץ אותו וגידל אותו ברוסיה. כאמור, כיום נחשב אברמוביץ' לאחד מהאנשים העשירים בעולם, זאת לאחר שהצליח בעסקי הנפט ברוסיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר