בעקבות המהומות בכפר כנא: המשחק בין בני סכנין למכבי פ"ת נדחה

משטרת ישראל הודיעה למנהלת ליגת העל בכדורגל כי אין אישור לקיים את המשחק בין "בני סכנין" ל"מכבי פ"ת", זאת על רקע המתיחות בין המגזר הערבי והיהודי בשבוע האחרון (חדשות ספורט, בארץ)

שרון מנדל | כיכר השבת |
המהומות בכר כנא בסוף השבוע (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)

משטרת ישראל הודיעה למנהלת ליגת העל בכדורגל שהיא לא מאשרת את קיום המשחק בין קבוצות הכדורגל "בני סכנין" ל"מכבי פתח תקווה" בעילוט, זאת על רקע המתיחות בין המגזרים הערבי והיהודי בשבוע האחרון, ובפרט לאחר הרג המפגין הפלסטיני שאיים על שוטרים.

בעקבות הודעת המשטרה, המשחק בין הקבוצות נדחה. אם המהומות יימשכו, תיערך הערכת מצב גם לקראת המשחק של בני סכנין מול בית"ר ירושלים בדוחא, כאשר גם משחק זה ייתכן וידחה.

ממחוז הצפון של המשטרה נמסר כי "בשל הרגישות הוחלט שלא לקיים מחר את משחק הכדורגל בין הקבוצות בני סכנין למכבי פתח תקוה, שאמור היה להתקיים בשעה 19:30 במגרש בעילוט".

יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס, אמר: "אנחנו רוצים לשחק ואני לא חושב שיש מקום לבטל, אבל אם בסופו של דבר המשטרה תחליט לדחות - נכבד זאת בהחלט. כולם מודעים למצב ורגישים אליו".

המנהל המקצועי של מכבי פתח תקווה, עומר גולן, אמר: "אנחנו לא מפחדים ובטוחים שבסכנין יעשו את כל המאמצים לשמור על הביטחון שלנו. מה שחורה לנו, זה שארגנו הסעות לאוהדים שלנו על חשבוננו ואין היענות, כי האוהדים מפחדים ובצדק".

לדבריו, "אנחנו כשחקנים וכמועדון לא נפחד להגיע, כי סכנין תמיד ידעו לארח ולשמור על בטחוננו. במציאות שנוצרה היום אי אפשר להביא קהל ובלי קהל כדורגל לא שווה כלום. חבל, כי יש היענות מאוד גבוהה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר