השחקן שיקבל עשרות מיליונים כדי שלא ישחק

קבוצת ה-NBA 'דטרויט פיסטונס' שחררה את ג'וש סמית, אחד מכוכביה, ללא כל תמורה, בנוסף, היא תצטרך לשלם לו עשרות מיליוני דולרים - רק כדי שלא ישחק אצלה (ספורט,חדשות)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(Keith Allison - Flickr)

קבוצת ה-NBA "דטרויט פיסטונס" החליטה לפני מספר שבועות לשחרר את הכוכב הגדול של הקבוצה ג'וש סמית. הקבוצה תמשיך לשלם את שכרו המלא בגובה עשרות מיליוני דולרים רק בשביל שלא ישחק אצלה.

אם רבים חשבו בתחילה כי מדובר במהלך שגוי, די מהר התברר כי מדובר במהלך מקצועי מבריק. הקבוצה התחילה לנצח משחקים, זאת בניגוד גמור לסדרת ההפסדים האין-סופית של הקבוצה בזמן שסמית שיחק בשורותיה.

מדובר במהלך נדיר שלא נראה כמוהו בליגת הכדורסל הטובה בעולם. סמית הגיע לדטרויט לפני כשנתיים וחתם על חוזה של למעלה מ-50 מיליון דולר ל-4 שנים.

כאמור, לאחר קצת פחות משנתיים שהקבוצה לא הפסיקה להפסיד והשחקן עצמו לא הצליח להביא את יכולותיו לידי ביטוי, החליט המאמן לזרוק את השחקן לקבוצה אחרת כאשר דטרויט תשלם את שכרו המלא בסך של כ-27 מיליון דולר (!).

מאז עזיבתו, הקבוצה שהיתה נחשבת לאחת מ"נמושות" הליגה, החלה ברצף ניצחונות מדהים (6 במספר. רצף שלא היה לקבוצה במשך שש שנים) ובמשחקים אלו היא מדורגת ראשונה בליגה במרבית המדדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר