ליד הקפה

לערבב ולתנור: 9 מתכונים לעוגות בחושות עולמיות

ככה אנחנו אוהבים את העוגות שלנו: רכות כמו עננים, מתוקות, מפנקות, פשוטות להכנה ועשויות מרכיבים זמינים. וקבלו שדרגו מושלם: העוגה מעט התייבשה? פורסים אותה, קולים קלות בטוסטר ומגישים חם עם שוקולד, חמאה או חמאת בוטנים מעל. יאמי! (מתכונים, אוכל)

עוגת שוקולד בננה בחושה (צילום: Ella Olsson on Unsplash)

עוגת שוקולד בננה ב-15 דקות

נתחיל מהחלק הקל כי כל אחד צריך לדעת להעמיד עוגה בחושה איכותית - והעוגה הזו עונה על כל הדרישות בהצטיינות. היא עסיסית, לחה, רכה והכי טעים להגיש אותה חמה עם סירופ שוקולד או חמאת בוטנים מעל, לצד פירות טריים. מבחינתנו, זו ארוחת הבוקר המושלמת.

לחצו כאן למתכון

עוגת אוכמניות עם קרם מתוק

עוגה נימוחה ולחה, מרוצפת באוכמניות ופרג עם חמיצות עדינה של ליים או לימון שנותנת קונטרה מושלמת למתיקות הכללית. עוגה בחושה שתמיד כיף להכין, עם מראה יפהפה וטעם חלום.

לחצו כאן למתכון

עוגת בננות

העוגה הכי קלאסית ומנחמת שיש ודרך מעולה להצלת בננות בשלות מאוד. היא כל כך טובה שהיא מצליחה להיות לחה ואוורירית בו זמנית. לאחר האפייה, מצננים אותה קלות, פורסים ומורחים חמאה בנדיבות. להשלמת התמונה הכי חורפית שיש: מוזגים גם תה לוהט.

לחצו כאן למתכון

עוגת קפה בחושה עם זיגוג קפה

עוגה עם מראה מרשים במיוחד, כשבפועל רק מערבבים ומשגרים לתנור. מסוג העוגות שכדאי תמיד שיהיו בבית וללא ספק תשמחו להכין שוב ושוב.

לחצו כאן למתכון

עוגת פיסטוק עם סירופ ליים

עוגה בחושה במרקם לח ורך שאי אפשר לעמוד בפניו. לאחר האפייה מצפים את העוגה בסירופ ליים עדין ומרענן ושברי פיסטוקים קראנצ'ים וטעימים.

לחצו כאן למתכון

עוגת שוקולד צ'יפס ואגוזים

אם פנקייקס זה חלק משגרת הבוקר שלכם ואתם רוצים לגוון - העוגה הזו היא התחליף המושלם. מתוקה, רכה ופשוט משגעת. לגמרי נסלח לכם אם תאכלו אותה גם לבראנץ' או כקינוח לצד כדור גלידה בטעם קפה.

לחצו כאן למתכון

עוגת תפוזים גבוהה במיוחד

נוסטלגיה מתוקה ומנחמת בדמות עוגת תפוזים גבוהה, רכה, אוורירית ונימוחה. אם חורף היה עוגה, הוא היה העוגה הזו. בפנים תמצאו גם מדריך וידאו שלב אחר שלב לעוגת תפוזים פרווה שתעיף אתכם רחוק אחורה.

לחצו כאן למתכון

עוגת לימון בחושה - פרווה וללא ביצים

עוגה לימונית, חמצמצה-מתקתקה, סופר עסיסית, לחה, רכה כמו ענן, טעימה טעימה והכי חשוב: פרווה לגמרי וללא ביצים. מסוג העוגות שאנחנו צריכים בהישג יד כל הזמן.

לחצו כאן למתכון

בראוניז שוקולד וטחינה

האם בראוניז נכללים בהגדרה של עוגות בחושות? ובכן, אם ההכנה שלהם כוללת ערבוב של הבלילה, יציקה לתבנית ושיגור לתנור - בשבילנו הם לחלוטין יכולים וצריכים לסגור את הרשימה הטעימה הזו. מדובר בריבועים קטנים של אושר במרקם פאדג'י ממכר ומתיקות מעודנת. תוכלו להכין אותם חלביים או פרווה, לבחירתכם. שימו את המצפון על שקט וקדימה, לעבודה.

לחצו כאן למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר